Recenze (306)
Orphan (2009)
Naozaj dobré psycho,ktoré po celú stopáž šlape jak hodinky.Žiadne otrepané klišé.Jeden z mojich najoblúbenejších hororov!A samozrejme Vera Farmiga zase raz TOP!
30 dní dlouhá noc (2007)
MEGA spracovanie komixovej predlohy,ktorá dáva priestor na Krvavý masaker uprostred ničoho a hlavne bez denného svetla..u mňa TOP!
Den díkůvzdání (2023)
Ak by mal ešte niekto niekedy režírovať a produkovať nejake pokračovanie Vreskotu, tak jedine Eli Roth.
Griselda (2024) (seriál)
Scarface v sukni !
Expres foto (2002)
Trademark milénioveho thrilleru so všetkým, čo k tomu patrí...No každopádne sa z Williamsa podľa mňa dalo vytiahnuť viac..vidieť ho v takejto úlohe je fakt (zvláštny) zážitok.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Batman Begins !
Kostlivec (2023)
Sympatické mainstreamové strašenie bez nejakých omáčok so všetkým, čo k tomu patrí. Rob Savage horory robiť vie a Sophie Thatcher má budúcnosť...
Cesta ven (2022) (seriál)
Som jediný, kto čakal, že sa tam za oknom objaví Zuckerberg ?
Venuše (2022)
Balaguero zmenil dealera !
Pearl (2022)
Lizzie Borden podľa Ti Westa ! Mia je excelentná !