Recenze (306)
Vlkodlak Tommy (1999) (seriál)
SuperMax! Z nostalgie štyri musia byť !
Amnesiac (2015)
Kate Bosworth to dala na pani.Elegantne a s prehľadom,pritom s nemenným ľadovo chladným výrazom počas celého filmu...
Veronika (2017)
Nieje to nič čo by tu ešte nebolo,no na druhej strane v takomto zlepenci mi to príde celkom originálne.Máme tu posadnutosť bez klasických neduhov ktoré väčšinou prznia podobné filmy.Zaujímavo chytený námet bez nejakých zbytočných cirkevných omáčok.Plaza vôbec nesklamal a predviedol aj celkom slušné strašenie.Nič mi v podstate nevadilo,fakt spokojnosť,len soundtrack mi proste miestami tématicky nesedel... 70%
Chuckyho kult (2017)
Malý ryšavý zmrd sa naklonoval,nezabudol vraždiť ani hláškovať a vrátil sa zas v rýdzo béčkovom balení.Takto si ja predstavujem moderný béčkový horor zo všetkým čo k tomu patrí.Séria prešla rôznymi zmenami najmä po Chuckyho Neveste,no Mancini si ide svoje a mňa to baví.
Leatherface - zrození (2017)
The Devil's Rejects meets Texas Chainsaw. Bustillo a Maury si naložili nemalé sústo,keď si zobrali na triko práve Koženú tvár.Ja ako zarytý fanúšik TCM hodnotím každopádne pozitívne.Je síce veľká škoda,že nedostala podstatne väčší priestor farma Sawyerových a že Leatherface ako taký ukáže svoj potenciál až na konci filmu.No tá potrebná špina pre tento formát tam je,rovnako ako povestné kvalitné gore ktoré u tejto filmárskej dvojice nikdy nesmie chýbať.Má to jasný rukopis a je to niečo iné ako sme u Texaského masakru zvyknutí,no aj tak sa jedná o naozaj slušnú jazdu ktorá má grády...
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Sandbergov prequel to po Leonettim naozaj vytiahol zo sračiek a dal Annabelle formát poctivej duchariny.Sandbergové strašenie je efektívne,filmu po technickej stránke naozaj ťažko niečo vytknúť a Alexandreho kamera je vynikajúca.Proste naozaj dobre zvládnuté strašenie pekne doplňujúce Conjuring Universe...Len jedná vec mi neuveriteľne v tomto filme chýba aj napriek jeho všeobecným kvalitám a to aspoň nejaký osobitý rukopis režiséra...
Okja (2017)
Na základe čoho sme si vyselektovali ktorým zvieratám má patriť miesto v našom srdci a ktorým zasa iba v žalúdku ? Bohužiaľ väčšina divákov asi nepoberie odkaz tohoto filmu...
Mrtví a pohřbení (1981)
Sakra atmosferická záležitosť s maskami Stana Winstona.Film na mňa v mnohých ohľadoch pôsobil ako Carpenterová o rok mladšia “Hmla“.Na svoju dobu určite pokroková záležitosť...
Phantasm V: Ravager (2016)
Osloví to určite len veľmi málo ľudí.Podľa mňa aj málo fanúšikov tejto série,nakoľko ukončenie honu na Tall Mana po takmer 40 rokoch by si zaslúžilo určite podstatne lepšie spracovanie...Z nostalgie hádžem síce štyri,no som dosť sklamaný... R.I.P Angus Scrimm
Melanie: Dar života a smrti (2016)
Po Kórejskom “Train to Busan“ je toto najlepšia zombí záležitosť za pekne dlhú dobu...