Recenze (30)
Zloba - Královna černé magie (2014)
Maleficent je z mého pohledu jedna z nejlepších předělávek klasické pohádky od USA tvůrců. Skutečně krásně zpracované, dojemný příběh, který neztratil děj. Angelina opět skvělá.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Ve 3D zážitek. Vytknula bych jen velmi zdlouhavé scény (hádanky, "večeře u Pytlíka...) bez nich mohl mít film o 30min méně. Jinak jsem, jako fanynka, fantasy a Petera Jacksona velmi spokojená a moc se těším na další díl.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Musím říct, že závěrečný díl je asi nejhorší z celé ságy. Přesto jsem si jej nemohla nechat ujít. Některé scény působí velmi lacině, neprofesionálně...jsem zvědavá na Maliny :)
Méďa (2012)
Dvě hvězdy dávám jen za občasné dobré hlášky, jinak je to kokotina na entou...
Doktorka z Dixie (2011) (seriál)
Po shlédnutí první řady hodnotím pěti hvězdami. Seriál má snad všechno, co jsem od něj očekávala, tzn.romantiku, humor a nepředvídatelnost. Dala jsem na doporučení uživatelů ČSFD a vyplatilo se.
Netvor (2011)
Novodobá pohádka "Kráska a zvíře"
Miláček (2012)
Kromě výpravy mě film hodně zklamal. Doufala jsem v koncert souznění herectví, výpravy, kamery a dobrého příběhu, ale ve finále je to jen film, který po dokoukání odložíte v zapomnění. Dokonce ani Robert Pattinson a Uma Thurman mi radost neudělali :(
Tajemství kruhu (2011) (seriál)
Právě jsem dala poslední díl. Od první chvíle jsem doufala, že tento seriál bude mít alespoň poutavost a napětí Upířích deníků, ale ve finále jsem zklamaná a znuděná. Postavy jsou předvídatelné a nezajímavé...děj téměř stále vázne... a celé to vlastně nezachránili ani známé tváře... Je to ale škoda, protože potenciál tam někde schovaný byl.
Dorian Gray (2009)
Knížku jsem nečetla, ale z filmu jsem unešná... i v šoku. Bena Barnese jsem naposledy viděla v Letopisech a musím říct, že překvapil... a to nemluvím o Colinu Firthovi, který je prostě nejlepší. Chválu pěji i na hudební doprovod
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Hézké, dojemné, romantické. Další líbivý díl oblíbené ságy. Jsou tam sice mezery, kdy se kupříkladu Edward neblýská na slunci atd., ale milovník této tetralogie si přijde na své.