Recenze (18)
Nůž pro všechno (1974) (TV film)
hvězdičky za námět a děj, bohužel zpracováním to padá spíše do podprůměru české detektivky. Rusev jakožto spíš typ 'grázla' než strážce zákona ale není nejhorší.
Romeo a Julie (1996)
mnoooo, ale jo. Konečný dojem byl spíše nakloněn pěknému vizuálními i dramatickému zážitku a s velmi velmi slušnými výkony obou hlavních rolí. Autor by asi nejásal ale nakonec 4stars
Anděl blažené smrti (1965)
herecky to nebyla žádná opera, ale děj a scenario celkem ujde. Jistě, je to taková ta oslava práce našich 'orgánů' ,ale co...
Wanted (2008)
měl jsem problémy dokoukat to do konce. Nepodařilo se a vypunul jsem cca po 75 min ..... od odpadu to zachránila jen perfektrně stylizovaná (a trochu umělohmotná) Angelina ....
Na vlásku (2010)
heh , a to jsem si myslel , že se k této tvorbě tady vyjadřovat nebudu..... no jednoznačně, kdy jsem naposled viděl takhle svěží, zábavnou a naprosto koukatelnou disneyovku? A kdyby to mohli hodnotit moje dítka, asi by na monitor přikreslili fixou dalších 5 hvězdiček :D
Zápisník jedné lásky (2004)
Obecně asi pro podívaná pro část ženského/ dívčího publika, pro mužského diváka doporučuji si s sebou přinést 2 lahve dobrého červeného (popř. bílého) . Vše podstatné tu popsal např. POMO.
Svět patří nám (1937)
nikdy nevím jestli se mám na VW díla koukat spíš jako na divadlo nebo jako na film , zadivadlo bych dával maximální hodnocení, ale jako film ,nevím, nevím......
Ve znamení Merkura (1978) (seriál)
nejdříve jsem dal 2* protože se mi líbil v době vysílání a byl to takový bráška 30PMZ, Teď co jsem protrpěl příběhy znova, jsem to chtěl změnit na odpad ... změnil jsem to na 1* jen ze sentimentiality.
Nejhorší obavy (2002)
Clancy-ovka... a docela dobrá!
Já, robot (2004)
pro milovníky tématiky, nemluvě o fanoušcích Asimova, musí být akce zakaždoucenu trochu trapná. Kdyby si vybrali jiný název, možná bych hvězdu přidal, akčňák to špatnej neni. Ale snaha o spojení na I. Asimova jako fandu klasické scifi fakt bolí