Recenze (4 574)
Money Plane (2020)
I na prostoru tý krátký délky absolutní nuda která si snaží hrát na něco čím nemůže být, ale přežil jsem to.15%
Nezvaný host (2020)
Trapná a levná vykrádačka v papundeklových kulisách. Aspoň, že ten Vyliž tu nesedí jenom znuděně za stolem a dělá si z toho všeho docela solidní prdel, ale zbytek je absolutní katastrofa.5%
Tlusťoch (2020)
Potenciál na vtipnej úlet, ale realizace jalová a ani charizmatický Mel a přehrávající Goggins to nezachrání.25%
Útok z hlubin 2 (2018)
Ne tohle se vážně nepovedlo. Nevím co mě to napadlo podívat se na tohle podruhý, ale aspoň můžu změnit původní hodnocení na čistý odpad! To i ten třetí díl je ve srovnání s touhle žumpou majstrštyk.0%
Guardian (2014)
Náhodou jsem nebyl při sledování vožralej jak píše jeden nejmenovaný uživatel v diskuzi. Jo a souhlasím s tím, že střihač i kameraman dojebali akci jak se dalo, ale zase aspoň něco se tam furt děje aneb nesnáším akční filmy kde je málo akce. Takže si zase myslím, že tu 1* dát můžu na odpady mám jiný kadety.15%
Mongolská spojka (2019)
Jak píše Laco film zaujme jenom netradičním prostředím. Jinak mě nebavil a bylo mi fuk co se v něm děje.25%
Mank (2020)
Původně jsem dal o hvězdu víc, protože Fincher, ale pak se mi to rozleželo v hlavě a ten film si to nezaslouží. Tady můj oblíbenec zcela nečekaně spadnul do nudného rádoby pseudo umění s věčně ožralým a blábolícím hrdinou kterej mi byl ukradenej a ukradený mi je i to jak nakonec z deliria dokončil svoje vrcholné dílo které jsem jenom tak mimochodem neviděl a nikdy neuvidím. Tohle prostě nebyl Fincher jak ho znám a nebylo to poprvé, tak já doufám, že naposled. Po perfektní zmizelé kdy jsem měl pocit, že je opět ve formě jsem tohle nečekal.15%
Silnější než já (1990)
Typickej těsně porevoluční kousek se všemi klady a zápory. Atmosféra šikany na učilišti a hlavně vzpoura holubů proti mazákům nemá chybu a slizkej Přeučil je naprosto přesnej. Oproti tomu to vyšetřování sériových vražd tam je jaksi navíc a nemá dostatečný prostor, takže čistý neurážející průměr.50%
Havel (2020)
Že byl Havel vocas film nepopírá takže v tomhle směru ok, ale na druhou stranu bejt jeho fanda forever tak budu nasranej jakou nulu z něj film dělá. Jako nezaujatý divák jsem dostal nezajímavý film s nevýrazným hrdinou.20%
Tremors: Shrieker Island (2020)
Že by konec nekonečné série která už dlouho nemá co nabídnout? No uvidíme, ale už by to bylo záhodno.10%