Recenze (4 586)
Jasné nebezpečí (1994)
Nadprůměrná, ale i přesto rozporuplná záležitost. Po pravdě úvodních 45 minut politických hrátek a keců mě do děje moc nevtáhlo, ale pak jako kdyby film přešel do jinýho levelu a jeho vrcholem je určitě dechberoucí scéna přepadení konvoje i když Ford je tu všechno jenom ne akční hrdina. Film má určitě svoji úroveň, ale pak to zase trochu spadne do toho spíš špionážního pojetí i když je mi jasné, že Jack Ryan není úplně primárně další James Bond nebo něco takovýho. Oproti tomu novýmu každopádně oldschool kvalita k nezaplacení.65%
Linkin Park: Somewhere I Belong (2003) (hudební videoklip)
Rozhodně jeden ze zásadních songů tohoto alba doplněný velmi trefným a osobním klipem.95%
Večerka (1981)
Slušnej film a to daný téma nemusím a o zelených mozcích si myslím svoje. Tady je třeba přežít ten pomalejší rozjezd a ty vojenský kydy. Pak to začne místy i docela gradovat a zmagořelej Cruise při svým filmovým debutu je překvapivě dobrej. Na jedno dvě shlédnutí v pohodě ujde.60%
Money Plane (2020)
I na prostoru tý krátký délky absolutní nuda která si snaží hrát na něco čím nemůže být, ale přežil jsem to.15%
Nezvaný host (2020)
Trapná a levná vykrádačka v papundeklových kulisách. Aspoň, že ten Vyliž tu nesedí jenom znuděně za stolem a dělá si z toho všeho docela solidní prdel, ale zbytek je absolutní katastrofa.5%
Tlusťoch (2020)
Potenciál na vtipnej úlet, ale realizace jalová a ani charizmatický Mel a přehrávající Goggins to nezachrání.25%
Útok z hlubin 2 (2018)
Ne tohle se vážně nepovedlo. Nevím co mě to napadlo podívat se na tohle podruhý, ale aspoň můžu změnit původní hodnocení na čistý odpad! To i ten třetí díl je ve srovnání s touhle žumpou majstrštyk.0%
Guardian (2014)
Náhodou jsem nebyl při sledování vožralej jak píše jeden nejmenovaný uživatel v diskuzi. Jo a souhlasím s tím, že střihač i kameraman dojebali akci jak se dalo, ale zase aspoň něco se tam furt děje aneb nesnáším akční filmy kde je málo akce. Takže si zase myslím, že tu 1* dát můžu na odpady mám jiný kadety.15%
Mongolská spojka (2019)
Jak píše Laco film zaujme jenom netradičním prostředím. Jinak mě nebavil a bylo mi fuk co se v něm děje.25%
Mank (2020)
Původně jsem dal o hvězdu víc, protože Fincher, ale pak se mi to rozleželo v hlavě a ten film si to nezaslouží. Tady můj oblíbenec zcela nečekaně spadnul do nudného rádoby pseudo umění s věčně ožralým a blábolícím hrdinou kterej mi byl ukradenej a ukradený mi je i to jak nakonec z deliria dokončil svoje vrcholné dílo které jsem jenom tak mimochodem neviděl a nikdy neuvidím. Tohle prostě nebyl Fincher jak ho znám a nebylo to poprvé, tak já doufám, že naposled. Po perfektní zmizelé kdy jsem měl pocit, že je opět ve formě jsem tohle nečekal.15%