Recenze (4 574)
Money Plane (2020)
I na prostoru tý krátký délky absolutní nuda která si snaží hrát na něco čím nemůže být, ale přežil jsem to.15%
Guardian (2014)
Náhodou jsem nebyl při sledování vožralej jak píše jeden nejmenovaný uživatel v diskuzi. Jo a souhlasím s tím, že střihač i kameraman dojebali akci jak se dalo, ale zase aspoň něco se tam furt děje aneb nesnáším akční filmy kde je málo akce. Takže si zase myslím, že tu 1* dát můžu na odpady mám jiný kadety.15%
Mank (2020)
Původně jsem dal o hvězdu víc, protože Fincher, ale pak se mi to rozleželo v hlavě a ten film si to nezaslouží. Tady můj oblíbenec zcela nečekaně spadnul do nudného rádoby pseudo umění s věčně ožralým a blábolícím hrdinou kterej mi byl ukradenej a ukradený mi je i to jak nakonec z deliria dokončil svoje vrcholné dílo které jsem jenom tak mimochodem neviděl a nikdy neuvidím. Tohle prostě nebyl Fincher jak ho znám a nebylo to poprvé, tak já doufám, že naposled. Po perfektní zmizelé kdy jsem měl pocit, že je opět ve formě jsem tohle nečekal.15%
Havel (2020)
Že byl Havel vocas film nepopírá takže v tomhle směru ok, ale na druhou stranu bejt jeho fanda forever tak budu nasranej jakou nulu z něj film dělá. Jako nezaujatý divák jsem dostal nezajímavý film s nevýrazným hrdinou.20%
Tremors: Shrieker Island (2020)
Že by konec nekonečné série která už dlouho nemá co nabídnout? No uvidíme, ale už by to bylo záhodno.10%
Jiu Jitsu (2020)
Mělo to náběh na dobrou trashovou zábavu, ale zůstalo to jenom u snahy což je škoda, protože i vzhledem k tomu šílenýmu námětu a solidnímu hereckýmu obsazení by z toho lepší režisér určitě vytěžil zábavný flák, ale Logothetis je zoufalec a potenciál zašlapal do země. Všechno pak dorazí nepřehledná akce která je místy tak pomalá, že u toho usínáte a místy zase tak rychlá a nepřehledná, že to nestíháte. Výsledkem je divný mix různých žánrů diletantsky natočený a bohužel ne dostatečně sračkoidně zábavný na to aby zaujal.15%
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
Asi jedinej Flynn Carsen kterýho jsem neměl chuť po pěti minutách vypnout, ale to neznamená, že se jedná o nějakej skvost. Pořád stejně nesympatickej a necharizmatickej hlavní hrdina. Nevýrazní záporáci a hromada totálně stupidního a infantilního humoru. Tuhle trilogii si holt Frakes za rámeček rozhodně nedá.15%
Thriller (2018)
Ale no tak dobře je to sračka. Já se nehádám, ale zase subjektivně jsem se u toho pod vlivem občas i slušně bavil, ale objektivně uznávám, že ty původní dvě hvězdy byly přehnaný, tak ať je pan m.p spokojen.15%
Black Water: Abyss (2020)
Televizní nuda. Prostředí ještě ušlo jinak nulová atmosféra a čistokrevný filmový amatérismus.15%
Legionnaire's Trail (2020)
Amatérská blbost slepená za pár drobných kterou by jste natočili v klidu v lese za barákem, ale jde to i hůř.15%