Recenze (138)
Love (2011)
Komentar od POMO je bezkonkurencny :)
Život je boj (2009)
``Prehram jedine vtedy, ak ma niekto porazi.`` Po kazdej stranke, podla mna, premakany film.
Trávníkář (1992)
Stotoznujem sa z komentarom uzivatela ``monolog``.
Souboj Titánů (2010)
Komentar od uzivatela POMO nema chybu :)
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Je to film, po ktorm pochopite, ze bez lasky nema ziadny zivot zmysel, ani ten umely.
Specialista (1994)
Nevidim, co sa rezirovania tyka ziadnu chybu, kamera je do detailu bezchybna a taktiez herecke vykony. Podla mna, na rok 1994 dokonaly projekt bez ohladu na kritiky. Aj strih, je v tomto filme podla mna pracou genia a rezia mi pripomina Briana De Palmu.
Jezdci Apokalypsy (2009)
Pribeh filmu je pre mna jedna velka nuda, ktoru vylepsuje kamera, ale tu zaroven kazi strih. :) Takze nic moc, tak akurat na jeden vecer. Dennis Quaid je spolu s ostatnymi hercami v pohode, ale ako keby ani nemali moznost si v tomto filme poriadne zahrat. Je to trochu divne, ale tak dalsi film z tejto produkcie uz bude urcite lepsi. :)
Matrix (1999)
Ano MATRIX je dokonaly.
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Celkom dobre prepracovany film pre teenagerov. Dobra hudba.
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Mne reziser Simon West akosi nesedi. :) A scenar je tiez na zaplakanie. Ak by tam nehrala Angelina Jolie, Daniel Craig, Jon Voight, tak je to odpad.