Recenze (795)
Vévodkyně (2008)
Celou dobu člověk čeká, jestli se něco stane. A ono se nestane nic. To aby se něco stalo ale nebylo účelem filmu. Nicméně mu možná trochu škodí, že neustále diváka nechává v očekávání.
Noc nevěsty (1967)
Ani se nedivím, že po takovémto prozření a následné likvidaci zbytků všech nadějí v roce 1968 bylo zničeno tolik lidských životů. Je potřeba si to neustále donekonečna připomínat, protože jedině tak se dá vyhnout opakování stejných chyb.
JFK (1991)
Naprosto dokonalé. Škoda že po 24 letech od natočení filmu stále nevíme vůbec nic nového a zřejmě to ani nikoho nezajímá.
Nymfomanka, část I. (2013)
Nic moc, a ty popisky a trailery jsou úplně k ničemu... není to ani studie, ani mysteriózní, ani nic, nic to člověku nedá, ale teda na rozdíl od Antikrista to člověku ani nic nevezme.
Velký Gatsby (2013)
Tento film totálně zabila jeho první hodina následné odhalení zápletky a pro danou dobu velice nevhodná hudba.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Velké zklamání a maximálně nevyužitý potenciál cestování v čase. V tomto filmu je názorně vidět, že cestování v čase je jen jakýsi doplněk, bez kterého by příběh mohl bez problému fungovat i ve svém čase, tak jako tomu bylo u First Class. Ale chápu, že všem asi chyběl Wolverine, tak k tomuto muselo dojít...
Krevní pouto (1998)
ten konec mě teda moc neoslovil..
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Doufám že ten film zas všichni neshodí při prvních 138 nízkých hodnoceních druhý den po premiéře.. uvidíme..
Na Hromnice o den více (1993)
Takhle jsem se nenasmál hodně dlouho.. parádní komedie.
Kawasakiho růže (2009)
Strašně slabý a průhledný film ve kterém půlka obsazení je příšerná...