Recenze (795)
Světová válka Z (2013)
Těžká slabota s příšerným scénářem
Bezva finta (1985)
Zatkněte tohohle šaška, ať jsme sem nejeli zbytečně :-D
Osamělý jezdec (2013)
Nechápu srovnání s Piráty, ale opravdu jsem se skvěle bavil.
Gravitace (2013)
Bože můj.. já se tak strašně sekl ve všech směrech! Ze Slečny Drsňák nám vyrostla herečka, což jsem opravdu nečekal. Steven Price vytvořil hudbu, která dle mého názoru míří k Oscarům. Gravitace se svým velmi prostým a reálným příběhem bortí všecky představy o tom, co všechno člověk ve filmu musí a potřebuje vidět. Gravitace je jedno velké překvapení!
Zvláštní dny (1995)
Vynikající syrově nafilmovaný scifi thriller, který Cameron napsal pro svou manželku
Morgiana (1972)
Neplatí vžitá pravda, že 60-70.léta českého filmu jsou jen komedie. Neplatí, že Iva Janžurová je herečka jen do komedií. Morgiana je opravdovou perlou českého filmu.
Místo činu - Ztracená vzpomínka (2010) (epizoda)
Člověk si sedne jednou za čas k televizi a nestačí se divit.. perfektní kamera, která s kamerou televizních filmů a seriálů nemá nic společného + propracovaný scénář..
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
venkovní kamera + střihy dobré. vnitřní kamera = stativ, 2kamerová záležitost. tradiční neschopnost NOVA zvukařů nazvučit jinak než plechově.. otřesná fušeřina, vzdychání herců v každé možné příležitosti.. všecko ostatní včetně scénářů tím pádem jde hluboko na dno kanálu
Johanka z Arku (2003) (divadelní záznam)
Asi nejlepší český muzikál...
Zlatovláska (1973) (TV film)
Skvostné dílo zejména co se týká hudby a plyšovo-gumových rekvizit. Angelo Michajlov našemu filmu a televizi dal hodně.