Recenze (110)
Vesničko má středisková (1985)
Nova chce tento film nenávratně zprznit... dávat ho večer, další ráno a následně ještě na Nově Cinema chce ve vedení nějakého prvotřídního idiota.
Jak svět přichází o básníky (1982)
Budu potřebovat froté ručníky.
Eurotrip (2004)
Američané prostě neumějí vytvořit inteligentní vtipnou komedii, kde není každý vtip postavený na přirození, vulgarismu, nebo sexualitě. Zlaté československé komedie.
Konec básníků v Čechách (1993)
Kde máš péro, Sokolíkůů!
Las Vegas: Kasino (2003) (seriál)
Mě osobně okouzlilo hlavně prostředí a až poté příběh. Jinak jsem tento seriál využil spíše jako odpolední občasník. I tak dosahuje hodnoty 3 hvězd.
Hříšný tanec (1987)
Nikdy jsem nevydržel celý film, který, dle mého, je pouze o jednotlivých scénách, nikoli o mizerném příběhu. Takové starší Stmívání.
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Lééérýýýý....zradil si mě Lérýýýý!
Ninja Faktor (1997) (pořad)
Stále dokola, stále dokola,stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, stále dokola, ........... baví vás to ještě? Je sice pěkné, že se Japonci zabývají fyzičkou, ale po pár stereotypních dílech mi to přijde zkrátka více nic, než moc.
Na vlastní nebezpečí (2007)
Zkrátka.. námět dobrý, mohli přidat lepší zápletku. Stále jsem čekal na velké finále. Takhle je to hvězdička s odřenýma ušima.
Poslušně hlásím (1957)
Jeden z nejlepších českých filmů. Nádherné exteriéry, které mě nikdy neomrzí a hlavně neskutečné švejkovi hlody okořeněné výrazy a chováním vedlejších postav. 5 hvězd.