Recenze (88)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Morgana Freemana jsem si po shlédnutí tohohle kultovního snímku, přidal do oblíbených herců,protože si na nic nehrál byl ohromný sympaťák a ve dvojici s Timmem Robbinsem byli oba dva na 6 hvězdiček a také díky nim se tento film stal kultem. Ale stejně ani tak to na Forresta prostě nemá!
Zjizvená tvář (1983)
Podle mě absolutní vrchol samotného Al Pacina. Jeho Herecké podání bylo na 11 hvězdiček. "Hey you wanna fuck with me?!Wanna fuck with best".
Sedm statečných (1960)
V podstatě velmi jednoduchý ale jeden z nejlepších westernů.
Utopenec na útěku (1998)
Taková blbinka :D Ale směju se u každé scény :-).
Diktátor (2012)
Velice originální komedie, při které jsem se smál téměř od začátku do konce a které nechybělo ani dobré herecké obsazení :-).4 hvězdičky.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Bohužel ani všechny ty luxusní akční scény neposouvají film na lepší hodnocení.4 z 5.
Křižovatky (1986)
Protože mám rád blues a také hraji na kytaru, tak jsem mohl porovnat své "skills" a dnešní dobu. Do filmu jsem se perfektně vžil a nasál jsem tu skvělou bezstarostnou bluesovou atmosféru, kterou bych rád zažil znova. Ale jestli nemáte radí blues nebo rock ´n ´roll a hnusí se vám hudební nástroje tak je to ztráta času.
Žena v černém (2012)
Nejstrašidelnější film co jsem viděl.
Pterodaktyl (2005)
Je to tak strašně udělaný film, až se člověk u toho směje.
Nadějný rok (2011)
Příjemný film, který obklupuje pěkná příroda a dobré herecké obsazení.4 z 5.