Recenze (88)
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Vážně nevím co si o tom mám myslet....Každá epizoda je nereálná, a když si potom tipuju jak to vlastně "je", tak je to samozřejmě vždycky pravdivé...
Ti druzí (2001)
Tento film je výsledkem , že se dá natočit výborný horror , ve kterém nebyla prolita ani kapka krve... Bál jsem se od začátku do konce a ještě dlouho poté :-). Skvělý horror.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Randy mě dostává v každém díle :D dost se dá uvažovat o 5ti hvězdičkách ale nakonec 4 je asi ideál
Bill Cosby: Himself (1983)
"Daaad is great.....Gaave us chocolate cake":D
Simpsonovi (1989) (seriál)
Nejlepší animovaný a jeden z nej. seriálů vůbec...Směju se v každé epizodě ,ať už je to smůla nebo bláznivé nápady celé rodinky :-)
Projekt X (2012)
Tak ta párty je teda nářez ale nechtěl bych být v kůži Thomase a jeho rodiny po pařbě :DJinak velice pohodový film:-)
Ukradené Vánoce (1993)
Opravdu nevím co je na tomhle filmu skvělého. Trpěl jsem každou vteřinu. Hrozné loutky. Tima mám rád ale tohle bylo velké šlápnutí vedle.
Jack a Jill (2011)
Ke konci filmu se objevilo aspoň trošku "Pacinovského" stylu hraní...Jinak žádná sláva..
Ranař (2011)
Velice dobrá bitkařská komedie na odreagování :-)
Training Day (2001)
Velice dobrý film , také mnohem lepší než drsný časy...Kdyby se dávala hodnocení 4.5 tak tomuhle filmu bych ho dal :-)