Recenze (88)
Zevláci vs. Zombíci (2012)
Naprosto skvělá zombiovka s nádechem soumraku mrtvých. Ve filmu bylo několik naprosto skvělých hlášek. Děda a mentál :D byly moje oblíbené postavy :D .Ti dva měli geniální hlody. Né moc chybělo do 5ti hvězdiček! Vynikající oddychovka :-).
Nedotknutelní (2011)
Nejlepší novodobá Francouzská drama/komedie.
Skyfall (2012)
Na to, že kritikové říkají, že to je nejlepší Bond všech dob , tak podle mě je to naprosto průměrný díl. Nic extra proti jiným, prostě klasický Bond s akčními scénami, zvláštním záporákem a klasicky očekávanou "Bond girl" . Hodně se mi líbí akorát nový 007 Daniel Craig, se svými neskutečně modrými oči :D . Když to shrnu, horší 4 hvězdičky.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Takový scénář by napsalo i malé dítě, co si budeme povídat :-)....Cílem ve filmu je zabít všechny nepřítele :-)...Ovšem jestli se nudíte a chcete se pobavit u masivního návalu akce,nejznámnějších akčních hrdinů a krve , toto je film který hledáte :-) Až na to že u tohoto filmu prostě nesmíte přemýšlet jak například zabil 6 lidí na ráz :-) Jinak je to slabší než jednička. Ale furt je to akční ;-).
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Jim Carrey je prostě herec, který zaslouží ocenění. Opičky a ksichty co ve filmu předvede jsou abnormální. Nikdo nemá šanci se v této herecké kategorii srovnávat s Mistrem Carreyem :-).
Chuck (2007) (seriál)
I když jsem tento seriál viděl celý asi dvakrát, nemůžu se ho furt nabažit. Můžete vidět smíchání akčních scén s výstižnou hudbou ale taky scény z buymore, kde Jeff a Lester zase něco vymýšlejí. Prostě není co dodat, mohl bych se na to dívat furt dokola :-).
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Někdy dokonce i dobré nápady či hlody ale všechno tohle skazí nova se svojí neskutečně trapnou stereotypností...
Super prohnilí (2003)
Téměř na pět hvězdiček!
Agent WC 40 (1996)
Trošku horší Nielsenovka ale furt lepší nadprůměr :-).
Choking Hazard (2004)
Nejhorší zombie film co jsem viděl.Musel jsem to vypnout po polovině!Ovšem že to je Český film.