Recenze (155)
Legendy popu (2011) (pořad)
Naozaj, niektorí speváci, čo to tam ,,prespievali" sa môžu hanbiť, napr. Pocisková, Cmorík alebo Stanislavová. Šou je podľa mňa dobrá, aj moderátori sa niekedy dali, ale aj hostia zavolaný do šou boli niekedy dosť otravný a zbytoční.
Scary Movie 4 (2006)
V podstate je to strašná blbosť, keď sa na to pozriem z tej druhej stránky. Ale z tej prvej tento film na kuknutie rozhodne stojí, pretože plní vlastnosť komédie/paródie. Neskutočne som sa smiala. 5*
Rychlá rota (1989) (seriál)
Rýchla rota :) Najobľúbenejší seriál z detstva, a myslím, že nielen z môjho :) 5*
Scary Movie 5 (2013)
Neskutočne som sa na päťku tešila, ale viete hádam, ako dopadne niečo, na čo sa nenormálne tešíte?
Kick-Ass 2 (2013)
Toľko krvi a toľko akcie plné humoru si rozhodne zaslúži 5*
Športové noviny (1996) (pořad)
2* za Frajera na záver.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Simplemente María (1989) (seriál)
2* za prvú telenovelu na Slovensku a dobré parodovanie Petra Marcina v šou Uragán :). 2*
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Podľa mňa tá najkrajšia a najlepšia rozprávka od Disneyho, ktorá podľa mňa sprevádzala detstvo skoro každého z nás :). Inak tak kvalitný film vôbec neviem porovnať s rokom vzniku - 1937 - palec hore. 5*
Demi Lovato: Skyscraper (2011) (hudební videoklip)
YOU CAN TAKE EVERYTHING I HAVE. YOU CAN BREAK EVERYTHING I AM. LIKE I'M MADE OF GLASS. LIKE I'M MADE OF PAPER. GO ON AND TRY TO TEAR ME DOWN. I WILL BE RISING FROM THE GROUND. LIKE A SKYSCRAPER