Recenze (3 324)
Círculo siniestro (2016)
Taková ta ouija klasika.
Veřejné lži (2019)
Pardon, ale Keiru nejde nemilovat. Obzvlášť po tomhle výkonu poctivky.
Kde je moje tělo? (2019)
Celkem dost art a divné, nicméně taky hodně zajímavé.
Lucky Day (2019)
Naprosto TOP!
Sněžný kluk (2019)
Hezká pohádka, akorát na můj styl trochu moc sci-fi.
Rush a vánoční ruch (2019)
Klasika. Normální vánoční černošská komedie plná lásky.
Kde se země chvěje (2019)
Naprosto skvělý výkon Alicie Vikander! Na plné čáře si pro sebe vzala všechny minuty a ani na chvilku nenechala místečko nikomu jinému. Kvalitní psychozabijačka, která vlastně byla jen velká souhra náhod.
Pokoj (2019)
Na mě až moc sci-fi, ale jinak celkem dobrá psychárna.
Předvánoční večer (2019)
Hooodně velká sci-fi romantika.
Kurýr (2019)
Polská klasika. Vždy jistota hodně kvalitního filmu, u kterého se rozhodně nudit nebudete.