Recenze (1 081)
Ad Astra (2019)
Laciná sci-fi, na kterou si nikdo nevzpomene. Za mě kvalitou jako Marťan, akorát na Pitta se mi líp dívá. 3* a.k.a 45%
Díra (2019)
Perfektní nápad, myšlenka a zpracování. Tenhle minimalistickej dystopickej shit můžu. Konec mi brání dát pátou hvězdu. 4* a.k.a 85%
Roztříštění (2019)
Zase jedno z těch hloupých cliché, kde se po celou stopáž podsouvá, jak jsou všichni blbí, zlí s kujou pikle. Spoiler: Od čtvrtiny je jasný, že je týpek magor a rodina už nějakou dobu není. A nic k tomu, že by se zcvoknul, nevedlo. Nuda. Po technické stránce ok a je fajn, že využívají Worthblabla alespoň někde. 2* a.k.a 35%
Párty Hárd (2019)
Samoúčelová blbost, doslova o hovně. Technicky to bylo nad průměrem, náplní dno. Kdyby mi bylo deset, tak se asi zasměju, takhle jsem se zedvakrát uchechtl. Jinak dno, což je škoda, Život není krásný, Máma má raka a i ta Jehovova pomsta byla lepší. 2* a.k.a 30%
Dracula - Pravidla bestie (2020) (epizoda)
Dracula jako nemilosrdná bestie se zálibou v trhání jeptišek vlky. Konečně trochu přísnější adaptace. Ale neočekávám, že se bude kvalita držet. 4* a.k.a 75%
1917 (2019)
Neviděl jsem nikdy tak technicky dobře natočenej film. Jeden střih je tam jistej, jinak jsem si žádnýho nevšimnul. Jinak je to trip z bodu A do bodu B ,,v reálným čase”. Technicky je to špička, náplní pro mě slabší. 5* a.k.a 90%
Holka z livechatu (2018)
Buchtě šlohli porno účet. Toť vše ke kvalitě filmu. 2* a.k.a 25%
Marianne (2019) (seriál)
Z celkem působivýho prvního dílu se to změnilo v recyklát hromady filmů a nápadů, co už někde byly a lepší. Škoda. 3* a.k.a 55%
TY (2018) (seriál)
Ze startu celkem fajn stalking a posedlost. Postupem času to vadne jak falus, konec první série a start druhé je oproti zbytku celkem dno, nemám v plánu se na druhou sérii ani dodívat. 3* a.k.a 40%
Oblast 51 (2015)
Zas taková sračka to nebyla. Mělo to pár cool momentů a natočený to nebylo nejhůř, jsou rozhodně mnohem horší found footage filmy. 3* a.k.a 50%