Recenze (173)
Insider: Muž, který věděl příliš mnoho (1999)
Tempo filmu je vzhledem k délce (157min!) velmi pomalé. Michael Mann svoje filmy točí standardně předlouhé, ale Insiderovi by slušela menší stopáž, i kvůli prakticky jen mluvícím scénám (akce žádná). Na druhou stranu jsem zase o něco chytřejší okolo cigaret.. :) a potěšil i Russell v jedné ze svých prvních významnějších rolí.
Společnost mrtvých básníků (1989)
Společnost mrtvých básníků.. dosti zapadlý film, všimnout si ho běžný uživatel může jen těžko, což je velká škoda. Souboj nebo spíše rozpor mezi disciplínou, poslušností a svobodným myšlením člověka je vyobrazen přesvědčivě a určitě mnoho lidí dojme - hlavně u konce. Peter Weir je nejmíň doceněný režisér, kterého znám. Takových nominací a nic. Sleduju tvoru Robina Williamse, který zde hraje jako vždy fantasticky.. ale tentokrát je nejlepší R. S. Leonard.
Noe (2014)
Že by byl Noe blbostí, nejslabším filmem Darrena nebo absolutním zklamáním ?? No.. nejslabší dílko D. A. to možná je, ale určitě si nezaslouží dvě a míň *. Budu plavat proti proudu, ale myslím si, že Noe má výbornou vizuální stránku a parádní herce, kteří se pro role hodí. Russel + Jennifer = už klasika. Emma už není tou malou ufňukanou Hermionou a Ray.. na starý kolena pořád dobrej válečník. Ani na chvíli jsem se nenudil a v klídku se na to podívám znovu.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Příjemné překvapení ze severska. Ty bezmála dvě hoďky utečou jak voda a člověk se slušně baví. Dost mi to připomíná Benjamina Buttona - takovejch filmů není nikdy dost.
Opravdová kuráž (2010)
Těšil jsem se na to jako kdysi na autodráhu, ale Coeni mě tentokrát neodrovnali. Kladně hodnotím jen Jeffa Bridgese a ukecanost tý malý treperendy.
Chobotnice (1998)
Prostě laciný béčko se slabejma hercema.. ale člověk se u toho zasměje a říká si, že to mohlo dopadnout i hůř, že. :)
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Pro mě je tahle klasika nejhoodovštějším Robinem Hoodem, kterou jsem měl zatím možnost vidět. Ten novější S Russelem Crowem se na věc dívá trochu z jiné stránky, je originální a tak dále... ale Kevin s Bryanem vedou na plný čáře.
Casino Royale (2006)
Nejlepší bondovka.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
+ Jennifer Lawrence; souboj o přežití v jungli ____ - přišlo mi to skoro stejný jako jednička; nic se nevyřešilo, takže jen další díl do skládačky, kterou moc nemusím. 68%
12 let v řetězech (2013)
Parádní podívaná plná emocí v podání černocha, který byl odtržen od svobodného života. Otrokářství jakožto celosvětově dost známá věc neměla do této doby v kinematografii velké místo a tak jsem rád, že byl tento film natočen a že jsem to mohl konečně vidět nejen na obrázcích a v knihách. Nejlepší herci: Chiwetel Ejiofor, Michael Fassbender.