Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Gilmorova děvčata (2000)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Haló, haló! (1982)
Nemůžu jinak než *****, i když v hlubších dílech /až někde kolem 6 série/ seriál maličko upadá, tak je prostě nezapomentulný. Neustále mám v hlavě živou vzpomínku na první série, když jsem měl poprvé čest s Reném, poručíkem Gruberem /který mimochodem patří k nim :)))/, plukovníkem Strohmem a Hansem. Nehledě na to, že se skvěle bavím při skrytých narážkách na angličany od francouzů. No a vůbec, co postava, to perla :))).
Dexter (2006)
Californication (2007)
Mrtví jako já (2003)
Výjimečně jsem seděl u TV v obýváku a na pozadí měl puštěnou ČT2. Najednou jsem uslyšel poměrně zajímavý příběh o jedné holce, který mě tak nadchl, že jsem se musel dodívat do konce a teď čekám na každý nový díl. No a samozřejmě tomu značně příspívá hlavní hrdinka.
Červený trpaslík (1988)
Ajťáci (2006)
Nemůžu si pomoct, ale při každém díle se smíchy můžu potrhat. Navíc pro mě, jakožto informatika, seriál dostává další grády.