Recenze (24)
Dámský gambit (2020) (seriál)
Perfektný seriál s dokonalými farbami, kamerou a najlepšie obsadenou hlavnou postavou za posledné obdobie. Až som sa divil, že réžiu, respektíve aranžmá scén nerobil Wes Anderson.
Od písně k písni (2017)
Neuchopiteľný film plný vyslovených a nevyslovených pocitov poprepletaný miliónom krátkych na seba nenadväzujúcich záberov Lubezkiho kamery. Asi to bolo dobré.....Asi
Daredevil - Zaskočení (2018) (epizoda)
Dokonalá jednozáberovka z väznice!
Bony a klid (1987)
WTF? Film, kde celý čas hraje Frankie goes to Hollywood - Relax, pri romantických scénach ide Frankie goes to Hollywood - Power of Love (asi 4x), film, kde je najviac mulletov na meter štvorcový, pekná snová atmosféra skoro celý film, občas psychadelika, zelená v pive, tomu nemôžem dať menej ako 5*. Spomínal som Relax od Frankieho?
Půlnoční láska (2018)
tá Keira Knightly bola hot, ale ani ona nezachránila tých posledných stupídnych 20 minút
Tvář vody (2017)
Kráska (ibažeby nie) a mlok.
Největší showman (2017)
Vynimocny blockbuster, 10/10 a moj favorit na cenu akademie za najlepsi povodny song a strih (ak bude nominovany)
Pustina (2016) (seriál)
Skvele napísaná postava otca Sýkoru (Jaroslav Dušek), perfektná kamera, scenár a celková gradácia. Top seriál...
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Avada Kedavra na tento dementný film!
Bez kormidla (2014)
Taktiež, ako niekto tu, ďakujem golfistovi, že som sa dostal k tomuto filmu, pohodový filmík so super hudbou, ktorý v druhej polovici pridáva na dramate. Ten záver som si pustil asi 10x za sebou. Silné