Recenze (169)
Wolverine (2013)
Joj to bylo zklamání jako hrom ...
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Tohle jsem nějak nepobral - asi nejsem "muzikálový tip"
Vzpoura v Seattlu (2007)
Osobně si myslím že ty 2 "fuckovací" pronesené J. Carpenter jsou tam pro fanoušky DEXTERa .)
Smrt na dálnici (2004)
Pod dojmem nedávného skouknutí DUELu a THE CAR - musel jsem přispěchat i tomuhle dílku, které sice postrádá logiku - místy bohužel i tu filmovou ale vcelku dobře se na něj kouká. Zpracování - i možnosti technické jsou oproti zmíněným dvěma starším bratříčkům o nějaký ten kiláček vpředu - přesto to nepomáhá a tohle zůstane jen dobré "béčko" a starý dobrý DUEL i po letech vítězí. Pro milovníky "car crash" je to ale poviné skouknutí, něco pozitivního - design auta je povedený :)
Freddy versus Jason (2003)
Nejvyšší hodnocení - za to že jsme se toho dočkali ...
Blade 2 (2002)
Kdybych neviděl 1. byl bych na vrcholu blaha takhle se jen můžu rozpomenout na Vřískot 2 a tlachy o špatnejch pokračováních ... mohlo to bejt lepší - určitě. Ale ten scénář je fakt "minimálně" stupidní viz posledníc 15 minut: Ano vím že jsi mě zradil - vím to už dva roky ale čekal jsem na diváka a konec filmu - jo a ta bomba funguje bůůůůůůůůům.
Minority Report (2002)
Všechno hezký - mooc hezký, ale ruku na srdce ta zápletka je tak trochu slabá ne?
Myšák Stuart Little 2 (2002)
Včera jsem přestal holdovat lízátkům a spálil jsem špalíček veršů a pohádek ... takže jsem tomu tak nějak nevěřil. Klasický chyby druhých dílů - je to možný i u animáků???
Scooby-Doo (2002)
Pamatuju si Scoobyho ze svých dětských let ale ten zážite ze "sjetýho" psa co mluví film nedokáže překonat... asi
Sniper (2002)
Je pravda, že sem čekal víc - ale dnes? Co má člověk čekat od filmu, který se neprotlačil do kin?