Recenze (83)
Godzilla (2014)
Natočené to bylo pěkně, ale bohužel jsem se nebavil. Sledovat příběh ze strany lidských hlavních hrdinů (kteří jsou v tomto případě zcela bezmocní), začne být během dvou hodin stopáže poměrně ubíjející.
Centurion (2010)
guilty pleasure
Temný rytíř povstal (2012)
"Tom Hardy and Christian Bale, who have been held up to you as the shining example of acting!"
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Awesome! PS- Love u, Starbuck!
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Nářez, už ať je tu trojka!
Camelot (2011) (seriál)
Docela děs. 1* za Evu Green a za to, že byla ochotná se svlíknout.
Casino Royale (2006)
Pro mě asi nejlepší Bond.
Arrow (2012) (seriál)
Není to žádný zázrak, ale prostě se mi nedaří se na to přestat koukat.
47 róninů (2013)
Poměrně slušné fantasy s víc než slušnými efekty. Příčina nízkého hodnocení je mi nejasná.
Souboj Titánů (1981)
O 30 let starší a o 3* lepší než nová verze.