Recenze (83)
Sin City - město hříchu (2005)
Marv a Hartigan mi prostě nedovolej jít pod 5*. "An old man dies, a young woman lives. Fair trade."
Král Artuš (2004)
Jasně, je to kravina. Ale atmosféra tu je, záporák je správně zápornej, Artuš správně hrdinskej, Keira nehezky anorektická a Mads Mikkelsen prostě cool...
Enderova hra (2013)
Mám dojem, že kdybych četl knížku, asi to na mě působí daleko víc. Ale takhle to prostě nestačí.
Upíří deníky (2009) (seriál)
Škoda, že v TVD nehrají nějací herci, bylo by to daleko koukatelnější. PS: Sérii od serie se to trošičku zlepšuje, někteří i začínají hrát (opakuji: někteří)
Status: Nežádoucí (2007) (seriál)
Michael Westen mě prostě baví.
Grave Encounters (2011)
Snažil jsem se bát, ale nešlo to.
Gladiátor (2000)
Jasně, má svoje chyby, ale tenhle film můžu pořád dokola. A najsem v tom sám.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Tenhle film ve mě dokázal vzbudit sympatie ke Steveou Rogersovi. Neskutečné!
Projekt X (2012)
Na to, že je celej film "jenom" o jedný kalbě, je to fakt dobrý.
Orel Deváté legie (2011)
Pro mě slabší než Centurion.