Recenze (496)
After: Polibek (2019)
zoufalá nuda... film jakoby zamrzl v 90. letech a proto tu máme i tolik klišé...
Alita: Bojový Anděl (2019)
Asi něco mezi trojkou a čtyřkou... spíš asi horší čtyřka
Avengers: Endgame (2019)
Za tuhle misi může jedna krysa...
Batman vs. Hush (2019)
docela to ušlo, ale pokud jsme u animovaných filmů chci už vidět Bubeník a princezna
Godzilla II Král monster (2019)
Godzilla 2: Ochránce rodiny....
Jumanji: Další level (2019)
Taková lehce naprůměrná pohodovka.... ale oproti hodně zábavnému dílu z roku 2017 slabší
Psí veličenstvo (2019)
docela to ušlo, ale pokud jsme u animovaných filmů chci už vidět Bubeník a princezna
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Rychle a zběsile uvádí Vymývání mozku.... film od které jsem čekal hodně mě zklamal a hlavně asi neměly v traileru ukazovat o nejlepší... nějak po těch trailerech a TV spotech jsem se necítil moc překvapený...ale jinak docela to šlapalo, ale asi nemuseli ukázat tolik v trailerech
Terminátor: Temný osud (2019)
Pro mě je už třetím dílem Vzpoura strojů (2003)... tady je asi chyba že to podle mě nemá takovou atmosféru a napětí jako T1 a T2. a taky tam mohlo být víc Arnolda a Furlonga.... potom by jistě fanoušci měli větší radost. Natalia Reyes a Mackenzie davis nejsou pro mě zajímavé postavy na to aby utáhli celý film....
Aquaman (2018)
Pohádka o COOL vodníkovi. Asi nejlepší marvelovka od DC !!! Film mi hodně připomíná Star Wars, Thor Ragnarok a Indiana Jonese...