Recenze (61)
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Nic jsem neočekával a o to víc byl překvapen. Kupodivu i některá historický data seděla.
Drákula (2013) (seriál)
Má to mouchy ale je to výborné, brilantněji ztvárněného Vlada neznám.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Milý film s předvídatelným koncem, který nijak výrazně nevybočuje z řady ale.....subjektivně jsou to skoro 2 hodiny plné poselství pro ty, kteří ho chtějí vidět. Já si ho vzal ;) proto 5
Jen Bůh odpouští (2013)
Zvláštně zvrácené obrazce a zvláštně krásné. Ještě to chvíli budu trávit.
Rivalové (2013)
Takovéhle filmy má smysl točit, filmy co mají poselství.
Světová válka Z (2013)
Milé překvapení, které je konečně trošku víc odlišné než ty ostatní sr.... s tématikou zombie. Sice jsem v tom poznal až zatraceně moc předchůdců jak filmových tak herních ale proč ne když to dohromady dává tak pěkný celek.
Pot a krev (2013)
Jak někdo mohl říct, že se mu ten scénář líbí a ještě podle toho natočit takový brak? Horší "film" jsem letos neviděl. Občasné vtipné pasáže jsou zakončeny tak, že ani nevíte jestli to před tím vážně bylo vtipné nebo se vám to jen zdálo.
Tron: Povstání (2012) (seriál)
Vynikající seriál, od kterého jsem nečekal tak dobrou podívanou. Jen by to chtělo alespoň druhou sérii...
Tron (1982)
Když se na to budete dívat s neposkvrněnou myslí z dnešních přeefektovaných HOLLYWOODských trháků.... Tak je to výborný futuristický film.
Strážci - Watchmen (2009)
Neurazí ale ani nenadchne, zajímavé pojetí superhrdinů. Příběh ale kopie kopie z kopie ;)