Recenze (61)
Mimoni (2015)
Výborné, těšil jsem se a splnilo to má očekávání. Smál jsem se jak malé děcko, pro které je to ostatně určeno :) Takže můžu jen doporučit.
Ghost in the Shell (1995)
Výborné, nic nemohu vytknout.
Akira (1988)
Zajímavé anime ve kterém, jak již tady pár lidí poznamenalo je slušný hokej kdo s kým? co? jak? proč? Ale moc pěkně zpracované.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Jako kdybych koukal na volně navazující pokračování dvojky. Naprostá pecka, zklamání se vůbec nedostavilo. Režisér předvedl, že i v pokročilém věku dokáže znovu vložit do filmu svojí úchylnou monstróznost a ještě jí mohutně podpořit novodobými efekty. Masky a kostýmy bezchybné. Další film, který si koupím na BR.
Chappie (2015)
Velká část filmu je sentimentálně vyumělkovaná hovadina, zbytek je koukatelný občas vizuálně dobrý a občas i vtipný. Určitě z toho šlo vymáčknout daleko více ale ten Americký smysl pro k.... je tam sakra znát.
Teorie všeho (2014)
Velké zklamání.
Železná srdce (2014)
Trikově vychytaný film ale příběhově to zaostává a bohužel při dalším shlédnutí jsem tam našel víc stupidit než by bylo pro takovýto film vhodné...
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
U mě dobrý :)
Pohádkář (2014)
Nečetl jsem recenze ani nástíněný děj. Šel jsem do kina s tím, že to bude další komedie typu Medvídek. No a byl jsem překvapen jak dobré to bylo. Film k zamyšlení, nízké známky chápu...nechtělo se vám přemýšlet :)
John Wick (2014)
Ruský Hitman v americkokanadskočínském hávu, no a ono to kupodivu funguje.