Recenze (61)
Pařba na třetí (2013)
Moc jsem od toho neočekával a také proto mě moc nezklamal. Obstojné zakončení dobré trilogie. Bohužel, změna zápletky nebyla moc šťastným řešením. Doporučuji neodcházet a nevypínat hned po náběhu závěrečných titulků (nejlepší scéna filmu)
Pařba ve Vegas (2009)
Carlosi, u stolu ne! :-D
Dredd (2012)
Lepší než jsem si myslel....a to jsem očekával odpad, nakonec se ovšem vážně líbilo.
Barbar Conan (1982)
Nejlepší Arnoldův film.....napsaný přímo pro něj. Kultovní klasika, motivační film pro začínající bodybuildery. Jak ho nevidím alespoň 3 krát do roka jsem nesvůj.
Kurs sebeovládání (2003)
I feel pretty....za to sem musel dát dvě hvězdy navíc.
Prometheus (2012)
Neškodný film o neškodném začátku mistrovské ságy....kdyby si pan Scott radši užíval důchodu udělal by lépe. Vizuálně velmi pěkně zpracované až na chobotničáka..... ale ten příběh je poslepovaný jako kniha, které chybí každá sudá kapitola.
Warrior (2011)
Že mě rozbrečí film jako je tento, to jsem podle tematiky ani neočekával. Bojové sporty jsou jedny z nejlepších a tak jsem k filmu také přistupoval, kvůli zhodnocení této stránky ale nakonec se ukázalo, že pro mě tato "přednost" zmizela díky neuvěřitelné atmosféře do pozadí. Smekám tohle je jeden z 5ti nejlepších filmů co jsem za posledních 10 let viděl....
Bitevní loď (2012)
Po herecké stránce strašné, nápad a vizualice jsou perfektní. Co je ovšem na tom filmu nejlepší je ten soundtrack, ale když si budu chtít pustit starý rockový fláky můžu si pustit CDčko.
Temný rytíř povstal (2012)
5 hvězu nedám za ten konec, celej film jsem ho čekal a bohužel se potvrdilo...klasický americký film
Donnie Darko (2001)
Bez dechu a pak jsem šel spát, teda pokoušel jsem se. Tento film je vážně vynikající a dost o přemýšlení. Takhle smíšené pocity jsem už dlouho nezažil.