Poslední recenze (134)
Jde si pro nás noc (2018)
Absolutní dělo. 10 z 10. Ten film přebije vlastní špatnej scénař; tak dobrej FILM to je. Indonéskej Good Time a něco, co budu následujících 6 měsíců hypeovat po hospodách, když budu ožralej. Jestli Wick je pop západu, The Raid balet násilí, tohle je macho východu; bitky nejsou jen choreografie a údery, jsou násilí a následky Když se u nás chlapi poperou, tak jenom nožem anebo mačetou. Díky. Kvůli tomuhle jsem kluk i po třicítce a mám stejný problémy jako ve dvacíti. Mňam
Cable Guy (1996)
Takže… The Banshees of Inisherin jsou remake Cable Guye?
Krajina střelců (2003)
Poctivej western. Melodrama jak hovado, ale když se střílí, střílí se ostrejma. Duvall zase ukázkovej táta, Gambon záporák. Costner je Costner - ale v tom je naštěstí nejlepší. Do toho jsou všichni od bláta. A láska a násilí vše spasí.