Recenze (66)
Žraločí tornádo 4 (2016) (TV film)
ja už nemám síl toto hodnotiť :D to sa proste nedá, dávam priemer
Společnost mrtvých básníků (1989)
Hodnotím medzi 3/4, čiže silnou trojkou. Až do okamihu tragédie to nemalo dostatočné grády a bola to priemerná "podívaná", herecké obsadenie potešilo.
Neutečeš (2014)
z tohto mohlo byť dobré porno, nie horror :D
Žraločí tornádo 3 (2015) (TV film)
Tak znova ten záver nemal chybu :D:D:D nad moje očávakania :D zatiaľ najlepší diel podľa mňa :D sa divím, že ma to ešte dokáže prekvapiť :D TOP: 75 caliber mascara, Shark in space :D
Jurský svět (2015)
Tá ryšavka tam celý čas behala v opätkoch :D a ten vodný dinosaurus bol MEGA :D
Comedy Central Roast of Charlie Sheen (2011) (pořad)
Amerika :D
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Ok, mám dosť. Myslím, že mi stačilo na celý život z podobných filmov. Ubralo mi to zopár čísiel z IQ :D Top: hlásenie počasia - padajúce žraloky priemerne 5 cm za hodinu :D song Sharknado je super :D
Voda: Velká záhada (2006)
nepočúvajte tvrdú hudbu, choďte do kostola, modlite sa, nenadávajte lebo vám splesnivie mozog = dokument o vode
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Myslím, že k dielom s Charliem nie je potrebné nič písať proste super :D S Kutcherom to je samozrejme o niečo iné, trvalo kým som si zvykol, ale našli sa diely pri ktorých som sa dostatočne smial a myslím, že to Alan potiahol dobre a udržuje dva a pol chlapa stále v dobrej forme :D
2 $ocky (2011) (seriál)
Trapošina, už mi tie postavy lezú na nervy :D 2/3