Recenze (11)
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Bohužel jsem ovlivněn komixy s Asterixem, takže pro mě velké zklamání, ale opravdu velmi zábavné :)
Wild Style (1983)
Pro fanoušky Hip hopové kultury kult, pro ostatní zřejmě nic neříkající. Fascinuje mě , že ve filmu je naprosto vše co se této kultury týče. Old school is true school :)
Nedotknutelní (2011)
Možná je to sociální utopie, ale přes to ten film dokáže neuvěřitelně pobavit a zlepšit náladu. Myslím že přesně to je v dnešní době potřeba. Jinak naprosto dokonalá hudba, výborné herecké výkony, já tomuto filmu nemám co vytknout. 110%
Hooligans (2005)
Oproti Football Factory spíše méně realistické, nicméně zábavné. Jen Eliah Wood do toho filmu prostě vůbec nesedí. 3+
Hannah Montana (2006) (seriál)
Naprosto neobjektivní, ale ta Cyrus byla fakt kočka, no ne ? Haters gonna HATE :)
Ospalá díra (1999)
Krásný horor, pro mě vizuální pastva pro oči. Jen škoda že to nebylo o něco víc strašidelné.
Donnie Darko (2001)
Why are you wearing that stupid man suit ? Postavit celý film na alterantivní budoucnosti, o které ani nevíme jestli se stala a přes to natočit tak skvělý film je neuvěřitelné. 110%
L. A. - Přísně tajné (1997)
Tolik skvělých herců v jednom filmu ? Opravdu moji nejoblíbenější herci. Skvělé krimi, líbí se mi jak je správně temné a špinavé, tak to má být. Kim Basinger je prostě skvělá :)
Válka Roseových (1989)
Bojím se manželství také díky tomuto filmu . Opravdu děsivý film.
Wall Street (1987)
Filmu je asi hodně co vytknout, ale mě se líbilo to ponoření do finančního světa. Podle mě velmi dobré herecké výkony a krásný NY :)