Recenze (293)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Narostý skvost, konečně návrat do Středozemě. Vůbec jsem se nenudil. Freeman je dobrý Bilbo. Trochu jsem se nevyznal v jménech trpaslíku, ale jinak 100% zábava. Jediné co mi na filmu vadilo je nechuť čekat rok na další díl.
Captain America: První Avenger (2011)
Film ponekud nudny, cekal jsem vetsi zabavu. Rozhodne ale nejhorsi na celem filmu je cesky dabing, ktery zesmesnuje nemecky akcent
Andělé a démoni (2009)
Né tak špatné, né tak dobré. Prměrný film vyzdvyhuje hudba, herci a kamera. V filmu je několik záhadných úkazu které se dají vysvětlit pouze jako " Kouzelník ".
Avatar (2009)
Vizualně úžasné dílko, které má trochu přímočarejší děj, avšak já ho hltal plnými doušky a nakonec jsem odcházel s kina s tím že něsnáším lidi a odlétl bych na své příšeře.
Ctihodný občan (2009)
Půlka filmu dobrá a nakonec velké sklamání a stupidním koncem.
Hanebný pancharti (2009)
Z trailerů jsem čekal akční nářez, kde budou skalpy jenom lítat. Sice jsem se pár skalpů dočkal, ale především převažovali vypaplané dialogy a hlášky, které prostě pan Tarantino umí. Film je prostě perla, která pro mě překračuje Kill Billa a zařazuje se na čislovku 3 v Tarantinově tvorbě.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
I když šestým Harry Potter je jenom výplň mezi pátým a sedmým dílem, přesto mi připadá jako kvalitně natočený zábavný film u kterého jsem se nenudil, právě opak byl pravdou a dokonce směle můžu tvrdit že podle ohlasů v kině jsem nebyl sám. Ano někdo možná namítne že ve filmu chybý záporáci, že Malfoi se jenom celý film toulá po hradě, že pokud záporáci zautočí nic zvláštního se nestane, ale prostě u tohodle dílu to klape a baví lidi, tak přoč bychom to řešili. P.S: Líbí se mi jak je Harry strašně multikulturní co se týká slečen :)
Loudilové (2009)
Upřímě řečeno film u kterého jsem se ani jednou nezasmál, ale bylo tam stále se na co dívat :). Klasický film pro oddych, kdy stačí vypnout mozek a nepřemýšlet nad tím co nám chtějí tímhle filmem tvůrci říct. Potěšilo mě že tenhle film nesklouzl do nechutnostních věcí jako například nečí sperma někde apodobně :).
Michael Jackson's This Is It (2009)
Slušné i pro nefanouška Majkla.
Náhradníci (2009)
Pouze průměrný film který vysává předchozí úspěšné kolegy. Bohužel ani Willis film nikam nenadzdvyhuje.