Recenze (233)
Deb a noc oživlých mrtvol (2015)
jedna hvězdička za ten konec a hudbu ... jinak je to zbytečných 85 minut u TV ...
Aféry - neuvěřitelné životní příběhy (2016) (pořad)
sorry jako :D
Někdo jako Hodder (2003)
trochu náročný film pro děti ... zajimavá pointa či smysl ... když mě to konečně chytlo tak se objevily titulky ... stačí vidět jednou ...
Sleepwalkers (1992)
byť jsem příznivec Twin Peaks, ale zde byla Madchen fakt protivná :( ... ne a ne ji dostat :D zato Alice Krige, jednoznačně boduje a fandil jsem jí :) ... nicméně, film mírně podprůměrný, dosti nelogických míst a některé stupidní chování postav, no škoda mluvit ...
Sadako vs Kayako (2016)
Nic zajímavého, nic přínosného, celkem zbytečný film ... lekačky nula, občas nesmyslné chování postav, nuda ...
Uzavřený případ (2005) (seriál)
Trochu horší než Major Crimes, ale taky je to slušný ... hlavní hrdinka je protivná, až si jí člověk oblíbí a něco řešit :) ... příjemná oddychovka ...
Closer: Nové případy (2012) (seriál)
Nevím, proč je to přeloženo jako Closer: Nové případy, ale budiž ... velmi dobrý seriál, příběhy i rozvíjení postav se povedlo, jeden z těch lepších a celkem i uvěřitelných seriálů poslední doby ...
Černé moře (2014)
měl jsem problém to vůbec dokoukat ... příběh má potenciál, ale v tomto provedení to je jedna velká nuda, kterou nezachrání ani Jude law ... jedna hvězdička za konec ...
Hra na utrpení (2008)
nuda, šeď, šeď a šeď ... nezajímavý herci, příběh nic moc, mno jsou mnohem lepší filmy ...
Díra (2009)
film měl potenciál, ale herci naprosto nezáživný, děj skoro žádný a lekačky praktický žádné ... jedna hvězdička za klauna ...