Recenze (308)
Bastard (2023)
Nutno vidět 👏
Vymítač ďábla: Znamení víry (2023)
První půlka slušná atmoška ale pak zjistíte, že se tam toho moc nestane.
Zlo si umí počkat (2023)
Má to opravdu nepříjemnou atmosféru. První půlka je hororovou událostí roku. Některé scény stojí za to. Závěr mi přišel vzhledem ke zbytku filmu celkem nezajímavý. Jinak bych dal klidně plný počet.
Zabiják (2023)
Jasně. Vše dokonalé. Hlavní role, kamera, režie. Jenže za týden si na film ani nevzpomenete…
Robbie Williams (2023) (seriál)
Skvěle udělaný dokument. Šlo ale určitě použít mnohem více písní než Angels.
Fotři (2023)
Humor, který vytváří běžný život. Trefně se taky ve snímku zobrazuje svět plný bizáru. Přesně toho bizáru, co dnešní společnost bere jako normální standard. PS: Nezapínat CZ dabing.
Muž jménem Otto (2022)
Nevidět “Muž jménem Ove”, tak bych jednu hvězdu přidal 🤔
Pavučina (2023)
Rád lehce nadhodnotím. Atmosféra jak má být. Herecky výborné a strach z neznámeho funguje. Pointa je sice už známá a ohraná ale fanoušci poctivých hororů budou spokojeni.
Insidious: Červené dveře (2023)
Některé náznaky strašení povedené. Ale jak se na kameře vyskytne nějaká babička natřená bílou křídou je to na rok 2023 opravdu málo :/
Teorie tygra (2016)
Hezky bez obalu :)