Recenze (923)
Můj kamarád gepard (2005)
Taková africká Honzíkova cesta, akorát žádné z těch zvířat, které Honzík Xan cestou potkal, nebylo z JZD.
Poslední noc Marie Stuartovny (1981) (TV film)
Zhlédnuto v televizi dne 5.6.1983. Dodnes si to pamatuju.
Štěstí být ženou (1956)
Ukecaná nuda: kdyby v tom nehrála Sophia, tak to zabalím po čtvrthodině.
Sólo pro Sunny (1980)
V ČST 11.8.1982.
Bláhový sen (1943)
Trochu jiný protektorátní film. Až na ten kýčovitý happyend.
Soukromý život Benita Mussoliniho (2005) (TV film)
Průměrný dokument se značně zavádějícím názvem: o soukromém životě Benita Mussoliniho jsem se v něm nedověděl skoro nic.
Hodina pravdy (1977)
Tohle bylo tak těžce psychologické drama, až jsem u něho lehce zachrápal, takže ani pořádně nevím, proč jsem vysolil tu hvězdu. Asi kvůli krásným dlouhým vlasům Jany Gýrové.
Láska na polštáři (1962)
Typická Vadimova snobárna, jejíž skutečným cílem bylo znovu ukázat, jaká je ta BB superkočka. Všechno ostatní je nudná vata, občas na hranici trapnosti.
Začalo to karafiátem (1981) (TV film)
Papundeklový kulisy, papundeklový kecy, papundekloví herci.
Nevěra (1956)
Krásná Irenka rozjasní aspoň trochu každý film. I takovýhle odpad.