Recenze (924)
Andrej Rublev (1966)
Z některých obrazových sekvencí jsem byl unešen, z některých užvaněných dialogů unuděn, tak jsem svoje hodnocení podle toho prostě zprůměroval.
Dívka (2009)
Ještěže nakonec přiletěl balónem Kryštof Hádek, jinak by fakt nebylo o čem psát.
Akcia Edelstein (1986)
Akcia Blbštajn. A Jandák jako masařka na hovnu.
Panenka (1980) (TV film)
Tvůrci se snažili, ale bůhvíkde odchycený černoch a plechovka coly na vystižení McBainovy Ameriky opravdu, ale opravdu nestačí. Proč aspoň někdo nevysvětlil hercům, že přehráváním se z nich ti praví Amíci nestanou. Možná bych pak nemusel napsat, že nejlepší herecký výkon podala ta malá holčička ze začátku filmu.
Berete se dobrovolně? (1985) (TV film)
Protože jsem v mládí na bednu skoro vůbec nečuměl, tak až z opakovaček zpětně zjišťuju, co za kraviny tenkrát dávali a označovali to za komedie. Akorát nechápu, proč se teď na to z nostalgie dívám. A dobrovolně!
Králova zahradnice (2014)
Takové docela zbytečné dílko o panácích, kteří měli to štěstí, že revoluce přišla až o sto let později.
Já, pomsta (2016)
Neřeším Travoltovo háro ani klišoidní děj, pro mě je důležitý, že film měl spád a já se při něm ani chvíli nenudil. Takže v rámci akčních filmů je to podle mě dobrý průměr.
Muž a jeho pes (2008)
Lehce přeceňovaná nuda na hranici kýče. Kdyby se JPB aspoň proběhl po střechách nebo vyskočil z jedoucího auta...
Hrdinové mlčí (1946)
Příjemné překvapení: jeden z mála českých poválečných filmů z protektorátu, který i po letech stojí za vidění.
Písně by neměly umírat (1983)
Nezapomeňte na Navrátila! Podle tohohle amatérského filmečku to zřejmě byl jeden z předchůdců Járy Cimrmana.