Recenze (535)
Nouzový východ (2008)
Strašidelně ze života, nechtěla bych se tohoto pocitu dožít..nebo alespoň ne moc brzy.
Ostře sledované vlaky (1966)
Tak mám odškrnutou klasiku, už se nemusím stydět, že jsem "vlaky" neviděla :-)
Jádro (2003)
"Zbývá nám poslední desetimegatunový kámen!" a další skvosty, vypouštěné z úst sympatických herců..taková ptákovinka s megatunou nelogičností, ale vlastně proč ne. Někdy je fajn vypnout mozek a zasmát se.
Austrálie (2008)
25% a to jsem ještě hodná holka ..Prostě pejsek a kočička vařili, pekli, smažili a mně se to jen těžko trávilo. A čím déle je od neskutečně zdlouhavé a natahované projekce "velkofilmu roku", tím je mi z ní hůř. Ještě včera jsem se vzdala všech jedovatých komentářů ve prospěch dojaté kamarádky a souhlasně přikyvovala pochvalným ódám na vypracované a náležitě vystavované tělo Mr.Drovera. Dnes je ale nový den a s ním přichází nemilé procitnutí. Tak takhle jsme si výsledek po dlouhém čekání, pane režisére, nepředstavovali, nenene. Skokové vyprávění tu o lásce a odvaze, tu o magickém dědečkovi, támhle trocha záběrů alá National Geographic, ještě tam flákneme něco války, zrady, krokodýlů a krav, to vše donutíme hrát dobré herce, ale s mizerným scénářem a máme zaděláno. Pak to pozvolna dopékáme, několikrát mrkneme do trouby, jestli už je hotovo - asi tak desetkrát není, takže to šoupneme zpátky a nakonec si dojatě popláčeme, jak jsme to krásně spálili..brr. P.S. a naprosto nejpříšernější je digitální scénka s kravičkami u útesu.
Muži nestárnou (1942)
Naprostá klasika, kterou jsem díky své posedlé kamarádce viděla již mnohokrát a pokaždé se těšíme na poslední památnou větu babičky "tak už mu ji proboha dejte nebo si počká na další" :-)
Hotel Babylon (2006) (seriál)
Hmmm, zatím moc dobré zpracování mé oblíbené knihy. Hodnocení po třech dílech.
Ti druzí (2001)
Pokud máte slabé nervy jako já, tak se na film nedívejte sami a ve tmě. Fuj čiči!
Po přečtení spalte (2008)
I liked it! nejlepší byl kutil Clooney a buranský Pitt
Mezi mužem a ženou (2005)
Viděla jsem bohužel až od půlky, ale dost mě to dostalo. Skvělí herci a originální rozdělení obrazu po celou dobu filmu, téměř o ničem a vlastně o všem..vztahy a komunikace, ženský a mužský pohled na věc - jing a jang..
Vertical Limit (2000)
Já úplně zapomněla, jaká to byla skvělá parodie na horolezecké filmy - bohužel zde míněna vážně..Kulisy přímo trčí z většiny filmu a herci jsou tragičtí. Ale záběry hor to aspoň chvílemi vynahrazují.