Recenze (30)
Zrodila se hvězda (2018)
Dávám plný počet za herecký výkon Coopera. Jinak romantika a hezké písničky. Dámám se bude film líbit 😉😊
Equalizer (2014)
Celkem neuvěřitelný film, který mě neuvěřitelně bavil. Denzel jako důchodce nezklamal, má charisma, nenudí, ačkoliv tempo filmu není kdovíjak rychlé. Akční scény jsem docela uvěřitelné. Bavil jsem se a doporučuji. Při návštěvě OBI či podobného obchodu se budu s mírnou obavou rozhlížet :-)
Godzilla (2014)
Myslel jsem, že Bitevní loď a Pacific Rim nic nepřekoná, zmýlil jsem se. Neskutečná blbost. Nicméně respektuji, že jiným se podobný žánr může líbit.
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Ach ta reklama ve filmu, z toho se mi zvedal žaludek, asi bez ní už nemůže žádný film v České republice existovat.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Blbý scénář, blbé herecké výkony, blbý Rusáci a blbý film. První polovina filmu ještě šla, ale pak se to převalilo v něco tak hrůzostrašného, že jsem tomu ani nemohl uvěřit. Tohle, že je Smrtonosná past? Si děláte prdel.....
Lidice (2011)
Víte, nehodnotil bych Lidice tak přísně, ano, je to kýč, ale ten je také třeba, na mnoho lidí funguje a když si srovnám tento film s jinou českou produkcí (třeba Líbáš jako ďábel), tak je hodnocení více než jasné. Holt českého Spielberga nemáme. Rád bych se jednou v životě dočkal velkokýče z dávné české historie, takový Přemysl Otakar II, bitva na Moravském poli. To by byla paráda :-D
Můj život v ruinách (2009)
Mě se ten film líbil, pravda, nebylo to žádné velké umění, ale na hezký zimní večer to postačuje, člověk se hezky zasní a už plánuje letní dovolenou. Prostě fajn oddechovka.
Líbáš jako ďábel (2012)
Strašné, strašné a ještě jednou strašné. Naštěstí si už vůbec nepamatuji o čem ten rádoby film byl. Děkuji pěkně. Nejstrašnější na českých filmech je ta okatá reklama, z toho je mi na blití. Fuj
Coriolanus (2011)
Vůbec jsem tomu filmu nepřišel na chuť......
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Sláááááávooooooj Houslice :-D tohle je srdcová záležitost.......