Poslední recenze (11)
50/50 (2011)
Od první terapie u psycholožky bylo naprosto jasné jak to skončí a nevím jak by to dopadlo, kdyby z filmu úplně vystříhli postavu Setha Rogena (Kyle), jeho dialogy je to jediné, co mě donutilo se trochu zasmát =)
Klan létajících dýk (2004)
Byl jsem připraven dát 5*, ale jen do první "milostné scény" bože, tohle olizování nosu bylo jako co? To byl nějakej novej prvek cirkusových psů nebo co? Měli si pozvat nějakou americkou pornohvězdu aby jim ukázala jak na to. Od té chvíle jsem se bál dalšího pokračování.... A konec? Dejme tomu, že napadne půl metru sněhu za dvě minuty, ale to ostatní nebudu komentovat. ***
Dredd (2012)
Panelák plnej ozbrojenců? Ehm, kde jsem to jen viděl? Aha... Zátah, což byla rozhodně lepší podívaná a kdo chce vidět obličej hlavního hrdiny, ten musí otevřít google. Nicméně 3 hvězdy za koukatelnost...