Recenze (9)
Terminator Salvation (2009)
Super, lepší než ostatní pokračování.
Muž na hraně (2012)
Super film, mě se prostě líbil tudíž nemám co vytknout.
Hněv Titánů (2012)
Slušný nářez oproti jedničce, povedené 3D já sem spokojený.
Tři mušketýři (2011)
Mě se film líbil, bylo tam dost komických prvků které to trochu odlehčovaly. někde jsem četl že byl natočený pro mladší generaci s čímž souhlasím. Moc mě tam neseděla Milla, které sedí spíš (rezidentovská) role. 3D bylo opravdu povedené.
Souboj Titánů (2010)
Nevim co proti tomuto filmu všichni mají, to že je odlišný od toho původního bylo patrné z trailerů. mě se prostě líbil a klidně se podívam znovu, je pravda žě 3D to poměrně dost kazilo. Dávám pět hvězd at´si myslí kdo chce co chce.
Avatar (2009)
Nejlepší film jaký jsem kdy viděl. Doporučuju každému aby tenhle film shlédl. Když jsem šel do kina tak jsem měl trochu obavy, protože je z větší poloviny animák, ale ty se rychle rozplinuly. Skvělá výprava, výborná hudba a k tomu ještě herecké obsazení. Ve 3D jsem ho neviděl, ale i tak to byl požitek.
Gladiátor (2000)
Dobrý historycký velkofilm, skvělá výprava, herci nevim co víc bych ještě dodal.
Válka Bohů (2011)
Film se mi líbil sice šlo poznat že se většina točila před zeleným plátnem. Ty souboje jsou povedené, herecké obsazení je taktéž dobré, no a malé mínus za ty zlatavé kostými.
Šéfové na zabití (2011)
Konečně komedie kterou sem si užil, skvělé herecké obsazení. Skvělá Jennifer, neumim si na jejím místě představit jinou herečku. Opravdu povedené, kéž by takovích komedií bylo víc, i proto dávám pět hvězd