Recenze (267)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
I když jsem na půlnoční premiéře při té 45minutové večeři málem usnul, celkově to není špatný film a hodnocení 3* není uplně fér, vzhledem k jiným filmům, které jsem hodnotil stejně, ale.. Po velkolepé sérii Pán Prstenů, přichází krok zpět.. Trapní trpaslíci a pohádka pro děti. Tady udělali tvůrci obrovskou chybu, protože první měli natočit sérii Hobita a až potom sérii Pán Prstenů, protože by filmy jednak na sebe navazovaly a měly by stoupající tendenci, nezdálo by se to dějově tak chabé a všichni by byli spokojení. Ale co už, stalo se a i tak sem zvědavej na další díly.
Amazing Spider-Man (2012)
Myslel sem že spider-mana natočili už v roce 2002.. A tenhle remake mi přišel více méně stejněj, jenom ve všem horší..
Pokémon (1997) (seriál)
Vždycky sem fandil rakeťákům a oni vždycky prohráli.. proto jenom 3*
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Můžou tvůrci doby ledové pořád dělat další a další díly? No asi můžou.. ale už to není co to bývalo..
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Parádní oddychovka.. opět hvězdné obsazení a opět husté hlášky, navíc Chuck Norris, kterej byl opravdu brutální :-D jediná věc, co bych tomu vytkl, byly chyby v překladu titulků v kině, ale tak za to tvůrci nemůžou, takže 5*
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Chabé a oproti prvnímu dílu nezábavné.. Pouze kopie jedničky s nebezpečnější "protivníkem"..
Ocelová pěst (2011)
Hmm.. tak sem čekal pořádnou řežbu a akci a ono to je rodinej film.. no nevadi.. co mi ale vadilo víc byl asi 40ti letej otec a 11ti letej syn, kde syn se hoval jako 40ti letej chlap a otec jako 11ti letek kluk, což v některých situacích vypadalo směšně.. Lehce předvídatelný film, jako oddychovka celkem dobrý, ale hlavně už netočte dvojku!
Tomáš a kamarádi: Hrdina na kolejích (2009)
U ohnuté poloosy to je ale pi*ovina..
Freerunner (2011)
Ono by to nemusl byt až tak špatný film, kdyby to nebylo tak dementně natočený.. Laciná a trapná napodobenina The Condemned z městského prostředí, která se ale vůbec nepovedla..