Recenze (267)
Sám doma (1990)
Vánoční klasika.. každý vánoce je to v televizi a když sem byl mladší tak sem se pokaždý díval a pokaždý sem se na to těšil, teď už mě to tak nějak přešlo, ale moje hodnocení zůstává
Klíč (2005)
Opravdu brutální thriller, už když si myslíte že více na čem jste, nastane totální zvrat který vás překvapí.. Film s jedním z nejlepších zvratů které sem kdy viděl..
Mechanik (2004)
Nemám slov.. opravdu brutální thriler a excelentní herecký výkon Christiala Balea..
Super Mario Bros. (1993)
Fil mojeho dětství.. tady není co řešit. *****
Asterix v Británii (1986)
klasika.. i po letech..
Sin City - město hříchu (2005)
Brutálná akčňárna podle komixové přelohy, dost zajimavě natočeno
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Tak tady není co řešit.. snad nejhustější seriál vůbec, první tři série tak brutálně našlapané jako nikde, pak už to začlo trochu kolísat, ale i tak až na poslední díly každé série, které vždy všechno opět zamotají prison breaku nemůžu snad nic vytknout. Na rozdíl od jiných seriálů tady může umřít opravdu kdokoliv a stává se to méně i více významným postavám..