Recenze (67)
Víkend (2011)
No já nevim. To už můžeme zfilmovat některý z mých víkendů a bylo by to zajímavější. Je to opravdu reálné, s reálnýmy texty a myšlenkami..tak reálné a všední, že na to opravdu nemusim koukat ve filmu.
Mrtvý muž přichází (1995)
Na mě film nezapůsobil. Ne že bych postavám nevěřila trápení, spíš děj a souvislosti mi nevytvářely nějakou smysluplnou hodnotu. Charakter vraha byl poněkud zvláštně nakombinován a rozhodně jsem nepocítila žádnou lítost k jeho situaci. A jeptiška Helen byla tak mírumilovná až to vypadalo místy opravdu divně. No, měla jsem co dělat, abych to vůbec dokoukala.
Holka s prknem (2011)
Koukatelná týnejdžrovská komedie. Krásná příroda, příjemní herci a nenáročný děj se šťastným koncem. Ideální na relax mozkových buněk po náročném dni.
Máš jen jednu šanci (2011)
Já jen doplním, že film je možné shlédnout na těchto stránkách: http://vimeo.com/32505851 Je to dobře zvádnutý dokument o prima ženskejch, které nemají život zrovna lehký aneb všechno je možné, když je vůle něco podnikat.
Benny a Joon (1993)
Zcela průměrný "relax film". Autor nijak moc neřeší charaktery postav ani důvody jejich jednání a tím se stává velice povrchním. Je to takové milé pokoukání na párek podivínů.
Hrdinové a zbabělci (2007)
Určitě zajímavý námět..líbí se mi myšlenka rozjet trochu kolečka v hlavinkách i těch, kteří o těchto problémech moc nepřemýšlí. Dokonce si na to Redford přizval nemalé hvězdy Hollywoodu. Dobrá cesta, ale nestačilo to. Je obtížné toto téma zpracovat jako dramatický film a také se to moc nepovedlo.
Fantom opery (2004)
Wow, říkala jsem si na začátku filmu. Famózní start a pro mně okamžitá srdcovka. Ale potom se začal děj vléct, písně zevšednily a poslední akční scéna mi připadala jak z parodie. Film zachraňují některé až neuvěřitelně nádherné písně, krásná Emmy a opravdu překvapující Gerard Butler. Film je to nakonec vcelku průměrný , ale dala jsem hvězdu navic a to hlavně kvůli excelentní hudbě.
Zlomené květiny (2005)
Don Johnston je velmi zajímavá postava a Bill s jeho "poker face" je úžasnej v této roli. Ale všechny jeho bývalé přítelkyně byly na můj vkus až moc vyšinuté a už od čtvrté návštěvy mi to přišlo odfláknuté. A ten divný konec tomu dal korunu. Pominu, že celý námět postrádal logiku. Je to spíš jen takový náhled do staromládeneckého mozku.
Marley (2012)
Film plný zajímavých faktů, rozhovorů se zajímavými lidmi, vynikající hudby s vyjímečnými texty a nádhernými záběry do krajiny Jamajky. Sama jsem byla zvědavá, jak tento film dají tvůrci dohromady a opravdu se jim to povedlo. Ikdyž je film hodně dlouhý, udržel mou pozornost celou dobu. Nejednou mi tento snímek vykouzlil úsměv na tváři a nejednou jsem měla nakrajíčku a rozhodně donutil můj mozek zase uvažovat o věcech z trochu jiného úhlu. Bob byl bezesporu velmi zajímavý člověk a stojí za povšimnutí. A s kamarádkou, která se o rastafariánství ani tolik nazajímá, jsme se shodli, že to byl nejlepší film, co jsme viděly, minimálně za poslední rok.
Záhada Blair Witch (1999)
Jedna hvězdička za to, že jsme se u tohoto filmu opravdu nasmáli. Alespoň nějaké emoce ten film dokáže vyvolat. Narozdíl od jeho parodie "Závada Blair Witch", na který jsme jen tupě zírali. Autoři parodie asi nestihli fakt, že film, který se snaží parodovat je parodií sám o sobě.