Recenze (660)
Účastníci zájezdu (2006)
A to jen za skvělé dámy Květu Fialovou a Janu Štěpánkovou. Jinak ten film šustí papírem jak polabské papírny...
Příběh žraloka (2004)
Dávám slušné tři, dost možná proto, že jsem film viděl jen s českým dabingem... (tedy s originálním zvukem by mi asi učaroval o trochu víc...)
Goyovy přízraky (2006)
Je mi skoro líto tohoto hodnocení, to si Miloš Forman nezaslouží - vždyť je to brilantní tvůrce - ale těch "ale" je hodně. Jedním z mnoha je jistá neukotvenost filmu - tím myslím, že film je cosi jako "vytržené stránky z historie" (Douglas promine, že ho vykrádám), ale vážně - ten film nemá ani začátek, ani konec. On prostě přestane... A je to vážně škoda, protože všichni zúčastnění jsou věru skvělí, ale kdesi se stala chyba...
Blízká setkání třetího druhu (1977)
G-E-C-c-g... geniální....
Simpsonovi ve filmu (2007)
Simpsonovi rules! Povedlo se to a já jsem byl bezmezně nadšen... I když... ano, čistých 100% to není, ale není to ani 80%, takže něco mezi... Jo a Spider-vepř rules!
Cesta byla suchá, místy mokrá (2003) (TV film)
Karel Kachyňa mě ani ve svém bohužel posledním počinu nezklamal a navíc potvrdil jednu mojí hříšnou myšlenku, že tento starý pán měl rád mladé dívky... A rád je ve svých filmech nechal svlékat... To není asi žádná novinka, ale Kláře Issové to nejenom sluší, ale i poměrně obstojně hraje. Ve srovnání s výborným Luborem Tokošem je však jen malým zpestřením...
Na pokraji slávy (2000)
Naprosto dokonalý! Ten film má atmosféru, kterou by mu mnoho jiných mohlo závidět a jeho rozšířená verze (na DVD jako "Untitled") je ještě lepší!
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Jedinou chybou tohoto filmu je jeho velice pozvolné tempo, ale to se dá překousnout...
Constantine (2005)
Jedním slovem: coooooooool
Román pro ženy (2004)
Příjemný sousled hezkých videoklipovitých obrázků... Nenáročný film na zpříjemnění odpoledne...