Recenze (660)
Království (1994) (seriál)
Deprese a těžká chmurka ještě několik týdnů poté. Potlesk ve stoje a zděšené pohledy přes rameno...
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Na tom jsem výrustal a při hře na želváky (kdo z vás to nezkusil) jsem byl Leonardo;-)
Show Bennyho Hilla (1969) (seriál)
Jednoduše kulervoucí!
Rodina Addamsova (1964) (seriál)
Zvonil jste, pán Addams? :-D
Příhody dráčka Soptíka (1975) (seriál)
Vzhledem k tomu, že tatík (jako můj) byl hasič, tak tohle byl naprosto zásadní seriál mého dětství!
Krajní meze (1995) (seriál)
Poměrně vydařený surfař na vlně popularity X-Files
Pták Ohnivák (1997)
Ach ty koprodukce... Další důkaz toho, že to většinou nedopadne dobře...
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Klasika, která se mi však lehce okoukala...
Občan Kane (1941)
Nelze hodnotit jinak...
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
4 a1/2