Recenze (36)
Šógun - Nachové nebe (2024) (epizoda)
Tak tohle byl strop ... totální emoční výbuch ... měl jsem si tento díl nechat na dýl, abych si mohl pustit ihned ten, co bude následovat, protože po tomto otřesu si budu chtít až do dalšího dílu seškrábat obličej napětím.
The Walking Dead: The Ones Who Live (2024) (seriál)
Jednoznačně to nejlepší, co toto univerzum nabízí. Když opomenu jak moc scifi je zombie apokalypsa, tak toto je už moc scifi i na apokalypsu, ale neskutečně intenzivní, promyšlený a poutavý příběh. Všech 6 dílů jsem se bavil.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Nevím, jak tento film uchopit. Celkově jsem se bavil, ale sprostých slov bylo použito na můj vkus moc. U předchozích dílů to bylo fajn sem tam, ale tady to bylo příliš. Navíc zápletka podle mě trochu slabší a čekal jsem více kulervoucího záporáka. Pravda, trumfnout některé záporáky od Marvelu asi nelze (Thanos, Gorr atd.), ale stejně. Více než pořádného záporáka a poutavé zápletky jsem dostal doják s hrou na city a pár vtípky. Tím samozřejmě se pojí také poutavé prology s Rocketem. Celkové zpracování mě ale bavilo a jedna ze závěrečných scén s Beastie Boys byla prostě skvělá.
Živí mrtví - Odpočívej v pokoji (2022) (epizoda)
Poslední díl ve mně místo lítosti z toho, že vše končí a nadšení z kulervoucího závěru, zanechal akorát hořkou pachuť toho, že jsem se díval na hodinový trailer na další seriály z walking dead universa.
Papežův vymítač (2023)
Dá se říci, že 4 hvězdy jsou hlavně za skvěle odvedenou práci Russella Crowea. Když hodnotím film jako celek, tak příjemný, poutavý a konečně se netočí vše kolem postižené rodiny, ale kolem exorcisty (jak už název filmu napovídá), bohužel konec pro mě lehce přitažený za vlasy.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Je to hrozná pitomost, ale šel jsem do toho s tím, že nemám hledat hlubší smysl a nakonec jsem se dost "slušně" bavil.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Taika Waititi mi nadělil přesně to, co jsem od tohoto filmu očekával. Chtěl jsem dát 3 hvězdy za to, že první polovinu filmu dělal z Thora až moc velkého troubu a za to, že některé vtípky byly až zbytečné a kazily vážnost situace. Pak jsem si ale vzpomněl na Gorra v podání C. Balea, kterého jsem hltal každou vteřinu a musel jsem dát 4 hvězdy. I když byl film občas fakt pitomost, tak to byla pitomost, u které jsem si užil každou vteřinu a ne jednou jsem se opravdu upřímně zasmál.
Thor: Ragnarok (2017)
Jedním slovem: Masterpiece!
To Kapitola 2 (2019)
3 hodiny, kde chvíli trvá, než to bude napínavé a když to začne, tak se objeví rádoby děsivá scéna, která spíše působí komicky a poté následuje zase napínání završené komedií... A tak pořád dokola... Dvěma slovy: promarněný potenciál
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Dal bych 5, bohužel 1 hvězda dolů za zbytečnou roli pro Margot Robbie :-(