Recenze (139)
Tenkrát na Západě (1968)
Spousta lidí mi tento film doporučovala, ale zároveň odrazovala, že je zdlouhavý a nudný. Musím říct, že jsem se navzdory dlouhým záběrům do očí ani chvíli nenudil, ba naopak jsem byl velmi napjatý. Tenhle typ filmu mi neuvěřitelným způsobem sedl a okamžitě jde do mojí Top10.
Avengers (2012)
Kecy Iron Mana a samotný Hulk byli boží. Zbytek filmu byl průměrný.
Bourneovo ultimátum (2007)
Stalo se mi snad poprvé, aby mi 3. díl připadl jako nejlepší. Pokaždé jsem si vychutnával dlouhé scény, při nichž se vůbec nemluví. Celý film se dá shrnout jedním slovem - PARÁDA.
Bobovy burgery (2011) (seriál)
Je to barevné a hýbe se to. To je ale vše.
Pí a jeho život (2012)
Co se mi líbilo: Nádherné záběry na přírodu. Suprové scény v rozbouřeném moři. Nápad. Co se mi už tolik nelíbilo: Příběh byl zdlouhavý a chvílemi nudný. Trochu mi vadilo, jak se ve filmu sami hodnotili a neustále dokola říkali, jak ten příběh úžasný je.
Cena života (2012) (amatérský film)
Jednodušší příběh si snad člověk ani nemůže přát. Ale teď vážně - tohle je jako film? Tohle má jako být psychologické? Asi se obrátím k bohu.
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Takový pohodvý a úsměvný film. Super na odreagování.
Fontána (2006)
Kdybych mohl, dám 4,5 hvězdičky. Byla to veelmi zajímavá podívaná, která ovšem ve mně nezanechala takový dojem, jako Atlas mraků. Přesto jsem nedočkavě vyhlížel konec. Ne proto, že bych se snad nudil, ale proto, že jsem už chtěl konečně pochopit, oč ve filmu jde.
Pravda o sauně (2008) (TV film)
Dokument o činnosti, která mě baví a je neodmyslitelnou součástí mojí zimy.
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Po shlédnutí filmu Neúplatní jsem musel o jednu hvězdu ubrat, protože v tomhle žánru Neuplátní rozhodně vítězí. Dalo by se říct, že to je velmi povedený remake.