Recenze (1 402)
Room (2015)
Vykonstruované, neuvěřitelné a víceméně nudné.
Trabantem z Austrálie do Asie (2016) (seriál)
Už to není ono, ale pořád je to zábava. Po tomhle seriálu se rozhodně nechci podívat do Austrálie a nemyslím, že by to byla vina filmařů. Protože jakmile se přesunuli do Asie, byla to daleko větší legrace.
Quarry (2016) (seriál)
Rozjezd parádní - zajímavý hrdina, syrová atmosféra, napínavá zápletka - a kdyby to byly 4 díly, tak by to bylo super. Bohužel to bylo natažené na 8 a s přibývajícím časem se víc a víc kecalo a filozofovalo a málo se toho dělo. Být toho ještě 2 díly, tak to skončí na 3 hvězdách, ale takhle se to zastavilo těsně ještě na čtyřech.
Fúsi (2015)
Je to takové klišé - typicky severské - ale ono to tak je. Takže člověk nemůže čekat nějak dramaticky ubíhající děj nebo nedej bože šťastný konec. Jak by taky mohl 150 kilo vážící tlouštík, který žije u mámy a baví se rekonstrukcí bitev II. světové války doma v obýváku a barvením letadýlek a tanků skončit, že jo. Ale kouká se na to dobře.
Číňan (2005)
Smutný film se sympatickými postavami (kromě manželky hlavního hrdiny).
Divoká zahrada (2015)
Příběh má takovou zvláštní příjemnou mystickou atmosféru, Irsko je krásné, hlavní hrdinka sympatická, ale je plný takových sluníčkářů a pohodářů, kteří vše vyřeší a pořád se u toho jenom smějí. Záporné charaktery jsou jen jakési karikatury (hlavní pořadatel soutěže), zahradní designérka (a ta se nakonec taky stane kladnou hrdinkou), takže se z toho sluníčkového pocitu člověk jen tak nevyhrabe. A milostná linka? ta nefungovala vůbec.
Strýček John (2015)
Proč člověk kouká na 2 skoro nesouvisející příběhy se člověk doví skoro až na konci filmu. Což nevadí, protože to dává smysl. Příběh je vymyšlený dobře, ale je úplně bez emocí (teda ony tam jsou, ale Strýček je nedává až tak moc najevo). Mám dojem, že to takhle mělo být, ale tím pádem já taky nedostal emočně výš jak na 3 hvězdičky. Klidně by mohly být 4, jen se tak dostat trochu do varu...
Cyberbully (2015) (TV film)
První a poslední část filmu byly docela v pohodě, nápad dobrý, herečka dostatečně přesvědčivá. Bohužel prostředek (ve kterém jde o sebevraždu nějaký zpěvačky) byl hrozně didaktickej - nevěřím, že by se to takhle mohlo stát a tím se celý film pro mně dostal do průměru. Oceňuju stopáž. Na takovej námět hodinka úplně stačí.
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Díky tomuhle seriálu musím změnit svoje top 10 v nej hercích. To, co tady předvedl Matthew McConaughey, se jen tak nevidí a mě to totálně vzalo. Ani nevím, která jeho poloha se mi líbila víc - jestli za mlada jako ulízanej "účetní", nebo potom později jako vágus. Ale samozřejmě nebýt výborného scénáře, kamery, hudby, režie a i W. Harrelsona, tak by na to Matthew sám nestačil. První sérii jsem dal za 3 dny. Máloco mě dokáže udržet vzhůru přes mojí hodinku a Temný případ to dokázal.
Temný případ (2014) (seriál)
Díky tomuhle seriálu musím změnit svoje top 10 v nej hercích. To, co tady předvedl Matthew McConaughey, se jen tak nevidí a mě to totálně vzalo. Ani nevím, která jeho poloha se mi líbila víc - jestli za mlada jako ulízanej "účetní", nebo potom později jako vágus. Ale samozřejmě nebýt výborného scénáře, kamery, hudby, režie a i W. Harrelsona, tak by na to Matthew sám nestačil. První sérii jsem dal za 3 dny. Máloco mě dokáže udržet vzhůru přes mojí hodinku a Temný případ to dokázal.