Recenze (1 402)
Manny & Lo (1996)
Typický americký nazávislák, jehož úroveň o dost zdvihl výkon malé Scarlett. Ale ani ostatní dvě hlavní postavy nebyly špatné. Spoiler: A hláška "už jsi někdy viděla, že by rukojmí zajal svého vlastního rukojmího" mě opravdu dostala.
Ticho nad oblakmi (2009)
Tohle mně vůbec nevzalo. Asi jsem byl v nějaké moc akční náladě. Ale i v té klidnější bych to vydržel tak 10 minut.
Železná díra (2011)
I když se mi zdálo, že to v té jejich partě tentokrát moc neklape, tak smekám před jejich odvahou a děkuji Pavlovi Barabášovi za zprostředkování dalšího cestovatelského zážitku.
Naděje a sláva (1987)
Byla to komedie? Bylo to drama? NO to asi nevěděl ani režisér, když to točil. Na komedii bez úsměvu, na drama bez dramatických momentů. A tak nesympatické herce jsem ve filmu už dlouho neviděl.
P!nk Live v Melbourne (2013) (koncert)
Pink je velmi energická, až živelná a tváří se celou dobu neuvěřitelně příjemně. Takže i když tuhle muziku moc neposlouchám, koncert jsem si velmi užil
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Tom Cruise se může snažit jak chce, ale tvrdý chlapík bez minulosti a bez skrupulí z něj nikdy nebude. jeho přítomnost sráží film minimálně o jednu hvězdu dolů.
Sobecký obr (2013)
Tak nám zase jednu v Británii ukázali, jak se dělá syrové sociální drama. Člověk si po shlédnutíé takovýchto snímků zase o něco víc váží života v naší malé české kotlině.
Americký zločin (2007)
Hodně silný zážitek. Ani ne tak počtem nějakých krutých scén, ale tím, jak je všechno skryto pod povrchem a nikdo nic neví, nedokáže říct, nebo upozornit. Obě hlavní hrdinky byly ve svých rolích hodně přirozené.
Kronika (2012)
Originální nápad doplatil na postupné snižování úrovně. Ke konci už to z docela seriózní mystery přešlo do kýčovitého katastrofického filmu. Mám dojem, že s konce si tvůrci nevěděli moc rady, tak se to snažili zachránit co největším počtem trikových scén.
Výpadky proudu (2012)
Co k tomu napsat víc, než že je to seversky bizarní.