Recenze (1 402)
Král Krysa (1965)
Působivé, s výbornými hereckými výkony a skvěle udělanou hudbou. Nějak mi tam ale chyběli Japonci - a když už se objevili, tak to byli takoví milí pánové se šikmými očky, kterým nevadilo, že si vězni tu chovají slepice, tu kozy, či krysy a promenádují se po táboře s pejsky a tak. A když už najdou rádio v posteli, tak potrestají tu postel tak, že jí vynesou z baráku. Takhle to myslím nebylo.
Operace E (2012)
Stačí, když se člověk přidá na stranu nějakejch bezmozků s kvérama a rázem má téměř neomezenou moc, přístup k lékům, potravinám...tak jako v Kolumbii nebo třeba teď na Ukrajině. Zato normální člověk má leda hovno. Silný a smutný příběh, kterému ale k dokonalosti něco chybělo. Snad více osudovosti.
SuperClásico (2011)
Komedie? To sotva. Vztahovka? Ani náhodou. Takový nepovedený mix od všeho kousek, který nepobavil. A to tam obsadili Adrianu Mascialino jenom proto, aby mohla ukázat svoje umělý kozy?
Sedm psychopatů (2012)
Ze začátku to vypadalo, že to bude dost velká prdel a nářez typu Sbal prachy a vypadni, ale pak se to nějak zaseklo a i když se režisér snažil upoutat pozornost nečekanými vraždami a rádoby vtipnými hláškami, moc to nepomáhalo. V Bruggách se mi líbilo mnohem, mnohem víc.
Smradi (2002)
Hodně silný film, ale chybělo mi u něj větší rozpracování vedlejších postav - třeba chlapík s dodávkou ("kámoš" Franty) tam takhle byl úplně zbytečný. A dle mého, pokud někdo ve vsi rozpoutá takovéto xenofobní nálady, tak zaručeně nezůstane sám. Moc se mi líbili Špalková s Trojanem a František, ostatní dětští herci bohužel tak dobří nebyli a jejich deklamování dost tahalo za uši.
LEGO® příběh (2014)
Hvězdy snad jen za dobrý nápad a zpracování. Jinak jsem rád, že ještě moje děti stihly "Potkali se u Kolína". Dobré pro ty, co ještě netrpí epilepsií a rádi by jí dostali.
Trans (2013)
Celou dobu jsem byl napjatý jak struna, i když jsem se každých 15 minut ztratil v ději a ani závěrečné vysvětlení mi k pochopení na 100 % nestačilo. Asi budu muset shlédnout znovu. Na rozdíl od některých zde se mi James McAvoy líbil, Casel byl standardně charismatický a Rosario je moc pěkná. Minimálně o 10 % k celkovému dojmu přidala i výborná hudba.
Garderobiér (1983)
Film postavený hlavně na vynikajícím herectví obou hlavních protagonistů. Ostatní postavy jsou tam jen do počtu a dokážu si představit, že i kdyby tam hráli jenom oni dva, taky bych se na to vydržel dívat celou dobu.
Probuď se, špione (1982)
Výborně zahrané skoro od všech hlavních postav, ale pro mně nepochopitelné a občas i WTF, kdy si sice špióni dávají schůzky u telefonních budek a na druhou stranu si vesele telefonují z kanceláří a podobně.
Schůzka (1985)
Juliette Binoche roztomilá a díky ní jsem na to vydržel koukat celou dobu ale to bylo asi tak vše. Něco mezi ** a ***.