Recenze (161)
Válka o planetu opic (2017)
krásny film o ľudskosti, neviem čo viac dodať
Máma (2013) (seriál)
Anna Faris je super ale inak je tento seriál prepadák. Neviem kto píše scenár ale pripomína mi to naše slovenské seriály. Zaslúži si to len 1 hviezdičku ale z úcty k niektorým kvalitným hercom, ktorí aj napriek mizernému scenáru podávajú výborný výkon dávam 2.
Naši (2016) (seriál)
Veľmi zaujímavý seriál nakoľko sa tu stretli neherci, nerežisér a nescenáristi, tak to aj vyzerá. Možno keby ste dali natočiť seriál 10 náhodným ľuďom z ulice, s tým že by ste im poskytli kameramanov a zvukárov, tak by to bolo kvalitnejšie. Hluchá a nudná strata času, úplné dno slovenskej kinematografie, smutné je že to chodí o 8 večer.
Hádej můj věk (2016) (pořad)
Zaujímavá relácia, ja osobne ju rád sledujem. Zdanie klame.
Tvoja tvár znie povedome (2016) (pořad)
Na slovenské pomery je to jedna z lepších relácií. Pre väčšinu slovenských relácii je najtypickejším prvkom stupidita. Táto relácia však určite nie je stupídna, je pomerne zaujímavá a keď nič iné nejde v telke tak sa dá pozrieť. Taký priemer.
Troja (2004)
Tróju ako takú zbožňujem, prečítal som množstvo kníh o Trójskej vojne a preto som mal veľké očakávania aj od filmu. Viac by ma potešilo keby sa spracovala knižná predloha od Davida Gemmella ale myslím si že aj toto spracovanie je veľmi dôstojné a výborne zahrané, nemám čo vytknúť.
Sebevražedný oddíl (2016)
rozprávka ako z produkcie Walta Disneyho, v ktorej sú aj "bad guys" v podstate nepochopení dobráci od kosti.
Green Room (2015)
vynikajúca atmosféra, akurát dej mal miestami logické zádrhely počnúc samotnou pointou. Taktiež efekty a masky pôsobili občas ako v klasickom Béčkovom horore. Každopádne atmosférou, napätím a zaujímavou tématikou to bola pecka, silné 3*
Doba ledová: Mamutí drcnutí (2016)
ťažko sa mi to hodnotí, nakoľko mám veľmi pozitívny vzťah k tejto sérií. musím však povedať, že dej bol otrasný a strašne silený, len aby sa zarobilo na pokračovaní. ak sa odosobním od deja a zameriam sa na humor, tak klasicky vtipných scénok tam bolo dosť a veľmi to ťahal ako vždy Sid so skvelým slovenským dabingom. Podstatne slabšie ako 4ka ale stále pozerateľné, slabé 3.
Warcraft: První střet (2016)
Mal som obrovské obavy z tohto filmu, no bol som veľmi milo prekvapený. Pre mňa ako veľkého fanúšika to bol splnený sen, počas celého filmu som mal zimomriavky a slzy na kraji. Krásne, monumentálne, dojemné, epické.